Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Entrepreneurship at Danfoss

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 30. Sep 05
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Venner

Jeg arbejder til dagligt med forretningsudvikling og innovation hos en mellemstor dansk virksomhed (ikke danfoss :-) )ifb. med innovation og entrepreneurship, kigger vi med beundring på vores kollegaer fra Danfoss som virkeligt tager hele skridet med iværksætter forums, LIFTOFF gratis magasin omkring innovation og venture, Danfoss Ventures der hjælper iværksættere med at realisere ideér, iværksætter cups and camps. mm   

jeg skriver dette indlæg her på Amino idet jeg tror det vil kunne hjælpe nogle af jer videre med jeres ideér. samtidigt skal vi være glade og stolte over at vi har en virksomhed i DK som i den grad hjælper og motiverer unge og dygtige iværksættere med a realisere deres forretnings ide.  

http://www.liftoffmagazine.com/ 

uddrag fra Danfoss Venture site.

"Danfoss Ventures vil gerne introducere Liftoff: det officielle Danfossforum for iværksætterånd. Har du en god idé? Er du netop ved at oprette din egen virksomhed? Så er du kommet til rette sted. Liftoff er både et online forum – hjemmesiden for entrepreneurship på Danfoss – og hjemmeside for magasinet Liftoff. Velkommen.
Liftoff er skabt ud fra et ønske om at dele vores erfaringer og kompetencer med dem, som har brug for hjælp til at komme videre i deres proces. Her på Danfoss mener vi, det er vigtig at der skabes nye virksomheder baseret på innovative ideer. Vi har kompetencerne til at hjælpe folk videre, så hvorfor ikke udnytte det?"

held og lykke

Nicolai

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)