Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Effektiv markedsføring

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra kbh s
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa aminoer

Jeg står og skal lave markedsføring for mit nyopstartet rengøringsfirma, og da jeg har et MEGET stramt budget ville jeg høre om der er nogle gode ideer til hvordan jeg kan lave en effektiv markedsføring uden de store omkostninger? min målgruppe er privatpersoner i lokal området, virksomheder og især boligforeninger.

Jeg glæder mig til at høre om der er nogen som har nogle gode ideer Smile

mvh Kira.

Øens vinduespolering og rengøring Kvalitet - miljø - flesibilitet 23 64 40 40
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 12:57

Det første der rammer min nethinde er nogle fede opslag til opslagstavler i opgange. Forudsat at dit lokalområde altså har en masse opgange :)

Sedlerne kan også sættes op i den lokale netto. Selvom det skal være billigt, så sørg for at løfte niceauet op over et word-dokument med ComicSens og smileys. 

Nye indlæg på min online marketing blog hver tirsdag

Fra Aars
Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:11

Problemet med denne type aktiviteter er at du skal skabe attention! og da vi lever i en tid hvor reklamerne og annocerne drukner hinanden i de store mængder som de er i, er man nød til at skille sig ud, og den bedste måde at skille sig ud på er at bruge humor, som i dit tilfelde også giver et billede af at du er en rar person...

jeg vil også klart anbefale små posters i diverse opgange, måske i opslagstavler i sommerhusområder hvor du kan tilbyde at du gør huset "sommerklar". dette er meget billig markedsføring med en relativ stor effekt. Du kunne også hustandsomdele en folder i "kobber- & sølvbryllups kvarterer" men jeg tivler på effekten, da det efter mine erfaringer bliver smidt ud sammen med resten af reklamerne.

jeg har allerede en del ideer til hvordan disse små posters kunne se ud, samt en masse andre ideer. så hvis du har lyst kan jeg sagtens prøve at give et udkast???

med venlig hilsen

Nichlas Larsen

"Tro på dig selv ellers får du ikke andre til det"

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:38

Hej Kira

Det, du har for meget af lige nu er tid. Og du har for lidt penge.

Derfor drejer det sig om at bytte noget tid ud med penge.

Hvad med denne her - lige rystet ud af ærmet til formålet:

Du skriver et salgsbrev, som du poster i alle opgange i højre side af opgangen. Her fortæller du også, at du IKKE har leveret dette salgsbrev til alle dem i venstre side af opgangen.

For tæl så, at hver person, fra højre side der, efter at du har poleret vinduer hos dem, anbefaler dig til en anden person, f.eks. dem i venstre side - både selv får de næste 2 vinduespudsninger til halv pris og dem der tager imod tilbudet får de 2 første vinduespudsninger til halv pris. Og så kan den bare køre videre herfra.

Mon ikke det sætter ordentligt røre i andedammen Wink

Ideen er, at der bliver noget at snakke om naboerne imellem.

Venlig hilsen,
Christian

Tilmeldt 18. May 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:25

Du kunne måske udlove en dusør på feks 2000 dejlige skattefrie kroner til den person der skaffer dig en opgang at gøre rent i. Forudsætter naturligvis at det ender med en underskrevet kontrakt der holder i seks måneder, og fast rengøring en gang om ugen til et eller andet fast beløb.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 22:52

Måske en dum ide, men opmærksomhed ville det nok give..

Find nogle opgange som du tror er en oplagt kunde. Ring og sig du vil teste noget nyt rengøringsudstyr, så du ville høre om du måtte bruge deres opgang/areal til test-område, helt gratis for dem. Istedet for at gøre alt rent, tager du f.eks. halvdelen af trappen, så man tydeligt kan se hvor der er rent, og hvor der ikke er. Så sæt en seddel op på væggen, og sig tak for du måtte teste dit nye udstyr. (og skriv at du da gerne kommer forbi en gang om uge og gør rent til xxx kr.)

Ellers så er en konkurrence jo altid god til at skabe lidt opmærksomhed.

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)