Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google awords

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra kbh s
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle.

Jeg står og skal have min virksomhedgoogle, men ved slet ikke hvordan det fungere, så håber at der er nogen der kan hjælpe med liudt erfaring. hvordan gør man rent parktisk? hvordan bliver det bedst? og hvad ligger priser på?

Håber i kan hjælpe mig :-)

mvh Ksl.

Øens vinduespolering og rengøring Kvalitet - miljø - flesibilitet 23 64 40 40
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:47
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 14:48

Du kan selv sætte din adwords konto op, hvis du har en Google konto (Ellers kan du oprette en, det er gratis).

Men hvis du ikke er helt sikker på hvad du har med at gøre er det 100% sikkert at du ikke få det optimale ud af det, så jeg vil anbefale at du få nogen til at administrere din adwords for dig.

Hvordan du afregner er op til den enkelte, nogen tager en fast pris pr. måned for at vedligeholde din konto, nogen tager en fast klikpris (Typisk en 3-4 kroner), og nogen tager en timepris.

Jeg kan anbefale Karsten fra Strategen og Thomas fra Concept I.

Så prøv at lege lidt med dig selv, eller tage fat i en af de 2 herrer, og hør hvad de siger til det.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 21:18

Karsten Andersen
Online WebDesign ApS

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 22:22

Lars Bachmann:
Så prøv at lege lidt med dig selv, eller tage fat i en af de 2 herrer, og hør hvad de siger til det.

Nu ser jeg så at jeg har lavet en lille stavefejl, der skal selvfølgelig stå - Så prøv at lege lidt med det selv.. Jeg ved ikke lige hvad jeg har tænkt på, da jeg skrev det Embarrassed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)