Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg sælger KÆMPE site til bedste bud

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sælger et konkurrence-annonceringsscript-system, som kan integereres til www.adfair.dk. Folk kan optjene points ved at modtage tilbud/deltage i konkurrencer fra annoncører - og ejeren af sitet får penge pr. lead pr gang dette sker for en bruger.

Her er et screenshot af sitet i funktion: http://pointsafari.dk/design_prew.jpg

Systemet går alt i alt ud på at brugerene optjener points ved at besøge annoncøres sider, deltage i spørgeskemaer, deltage i konkurrencer osv, hvorefter de kan ombytte deres points til lodder i en konkurrence (i indexet) 

Siden kaldes PointSafari.dk - det følger dog ingen brugere med.

Systemet indeholder følgende: 

!! Automatisk udtrækningssystem, som automatisk udtrækker vindere når en konkurrence er slut !!!

Min konto - Se din konto(følg med i hvad du bruger dine points på og hvad du har modtaget dine points på, hvor mange % man har for at vinde en konkurrence og meget mere.), rediger indstillinger (navn, adresse etc)

Vindere - En liste over vindere der har vundet før hen.

Konkurrencer - En liste over konkurrencer i indekset (billede, beskrivelse, titel) - pris pr. lod etc. 

Glemt kodeord

Opret bruger

Glemt kodeord

Nyhedsbrev

Plads til Google adsense reklamer

Hjælpe side (meget lærig) 

Inviter venner (via e-mail eller via MSN importer ( logind via din mail og kode og du importer automatisk dine msn venner)

Administrationssystem der styrer alt.

System til adfair som gør at systemet automatisk gør alting for én og man ikke skal stå og gøre alt det irriterende og langtidstrukne arbejde selv (hvem skal have points for at deltage i en konkurrence osv  - det finder systemet selv ud af)

Modtag tilbud-sektion, hvor man kan modtage tilbud (her er det fra f.eks mikkelsensmedia etc)

Besøg-hjemmeside system (brugerne SKAL være på et site min. 60 sek før de modtager deres points) - god marketing hvis man har andre sider i sit netværk!

.. OG MEGET MEGET MERE... Højest bud får æren, da jeg har andre ting at tage mig til nu! Har flere idéer jeg vil ud med, og har derfor ikke tid til dette..

Kontakt mig via email: info@jaykay.dk og IKKE her i forummet!! 

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 00:11

Hvor mange annoncenetværk er den sat op til? Når du siger den er koblet op til Adfair, er den ikke også koblet op til de andre? Er der mulighed for selv at sætte kampagner op?

Er der nogen besøgende i dag?

Og er databasen helt tom?

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:17

Du havde den til salg for et stykke tid siden, hvorfor blev den ikke solgt? Jeg kan også se at det er den samme besked man bliver mødt med når man går ind på side:

PointSafari.dk er desværre lukket.

Vi beklager ulejligheden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:28
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)