Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af domaene

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 04:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i lidt af et dilema. Jeg ved ikke hvilket domaene navn jeg skal vaelge til min webshop saa haaber paa lidt inputs fra jer.

Jeg har for noget tid siden koebt e-bumblebee.com  samt e-bumblebee.net  . Det var meningen at bruge disse til min shop, men nu er jeg blevet lidt i tvivl ang brug af bindestreg.

Jeg har oderfor ogsaa koebt ebumblebee.net  ( ebumblebee.com er optaget uden at nogen hjemmeside dog )

Skal jeg vaelge med eller uden bindestreg  ? ( saa jeg evt. kan begynde at rette hele siden til hvis uden :(     )       

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 08:11

Hvis du er gladest for "ebumblebee.net", så brug det, og få de andre domæner til at pege på det. Så har du dem alle i brug. Mht. bindestreg synes jeg det er bedst at undvære det. Jeg kan ikke lige give dig en helt plausibel grund, men det virker mere "originalt" uden..hvis du kan følge mig.

/Jacob 

Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:33

Bindestreg i domænenavne var smart i 2002. Hold dig så vidt muligt fra det. 

Er lidt luren ved ebumblebee.noget - det er ikke let at huske og mindre let at stave til.

Nye indlæg på min online marketing blog hver tirsdag

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 14:52

Inden du kommer for langt, har du så overvejet at kontakte dem der ejer .com for at høre hvad de skal have for domænet? Hvis du alligevel har tænkt dig at bygge en succesfuld forretning op, så vil du helt sikkert kunne købe det domæne billigere nu end du kan når du først har fået succes.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)