Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Yes! Nu har vi lavet den første webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg sammen med folkene fra Secia.dk lavet vores første webshop.

udens hjemmeside med webshoppen: http://www.motoshop.dk/

en har været langtid undervejs, da vi selv har kodet og designet det hele fra bunden. Det er altså ikke blot et eller andet dumt system man kan downloade. Alt er home made (Dog på nær jquery og pngfix, som er 2 forskellige javascript libraries – Disse har vi udviddet med mere kode). Jeg er rimelig stolt over vores arbejde, men jeg ved at der er mange ting som kan forbedres, men det bedste er, at version1 nu er klar. Genialt.

eg må indrømme at vi var lidt bange første gang den skulle sendes til godkendelse hos PBS og første gang en kunde skulle købe noget i shoppen, men det hele fungerede bare til punkt og prikke! (En af mine konpanjoner skrev følgende da jeg sende disse par linjer til ham: ”Bange var ikke ordet, jeg sov ikke i flere nætter”)

u har vi så fået bekræftet at vi er gode nok, hvilket er rart. Det giver en masse selvtillid!

dministrationspanelet kan i desværre ikke lige komme til at se, men der er også en del forskellige muligheder. Vi er endnu ikke stødt på noget det mangler. Kunden har også kun vist tilfredshed med arbejdet.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:42

Det var da underligt, der mangler det første bogstav i hver linje.

WooX:

WooX:
Den har været langtid undervejs

WooX:
Jeg må indrømme at vi var lidt bange

WooX:
Nu har vi så fået bekræftet

WooX:
Administrationspanelet kan i desværre ikke lige komme til at se

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 22:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fandme godt klaret, gutter!

Keep up the good work! Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:40

Tusind tak! 

Fra Søborg
Tilmeldt 31. Dec 05
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 13:20

I har et cookie problem, hvis man - som jeg - har slået cookies fra, bliver man redirectet i én uendelighed. Så hvis i har mange hits i jeres accesslog er det nok fra mig ;)

Bortset fra det ser jeres shop rigtig fin ud - og held og lykke med den :)

Jeg har dog et spørgsmål: Hvorfor opfinde den dybe tallerken igen igen - mht. jeres webshop skrevet fra bunden?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Frank

Jeg er opmærksom på det med cookie og arbejder også på en løsning.

Grunden til at vi har skrevet det hele fra bruden er for optimeringen af koden. Mange commerce systemer der ude kan en masse overflødige ting som vil gøre koden langsom. Derudover synes jeg det virker mere professionelt, selv at have skrevet koden, fremfor at "ride lidt med på andre success bølge", ved at bruge noget der er frit tilængeligt og tage penge for opsætningen. 

Fra Søborg
Tilmeldt 31. Dec 05
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 13:42

>> Mange commerce systemer der ude kan en masse overflødige ting som vil gøre koden langsom. <<

Gå ud fra du mener Performance når du siger "vil gøre koden langsom". Husk skalering er meget meget vigtigere end performance. Hvis i kan skalere betyder det ikke så meget hvor hurtigt det køre...

>> fremfor at "ride lidt med på andre success bølge" << er jo en moralsk ting, men jeg giver dig ret. Arbejder selv på en platform (som endnu engang opfinder den dybe tallerken), der dog senere vil blive værktøjet til alle it applikationer lavet af ikke teknikere...

Held og lykke med jeres produkt :) 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 10:59

Synes virkelig det en flot webshop Yes

Nem at finde rundt i og man er hvertfald ikke i tvivl om hvad der sælges!

Stort tillykke

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 12:05

Det ser godt ud Yes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)