Nu har jeg sammen med folkene fra Secia.dk lavet vores første webshop. udens hjemmeside med webshoppen: http://www.motoshop.dk/ en har været langtid undervejs, da vi selv har kodet og designet det hele fra bunden. Det er altså ikke blot et eller andet dumt system man kan downloade. Alt er home made (Dog på nær jquery og pngfix, som er 2 forskellige javascript libraries – Disse har vi udviddet med mere kode). Jeg er rimelig stolt over vores arbejde, men jeg ved at der er mange ting som kan forbedres, men det bedste er, at version1 nu er klar. Genialt. eg må indrømme at vi var lidt bange første gang den skulle sendes til godkendelse hos PBS og første gang en kunde skulle købe noget i shoppen, men det hele fungerede bare til punkt og prikke! (En af mine konpanjoner skrev følgende da jeg sende disse par linjer til ham: ”Bange var ikke ordet, jeg sov ikke i flere nætter”) u har vi så fået bekræftet at vi er gode nok, hvilket er rart. Det giver en masse selvtillid! dministrationspanelet kan i desværre ikke lige komme til at se, men der er også en del forskellige muligheder. Vi er endnu ikke stødt på noget det mangler. Kunden har også kun vist tilfredshed med arbejdet. |
Det var da underligt, der mangler det første bogstav i hver linje.
WooX:Kudens hjemmeside med webshoppen
WooX:Den har været langtid undervejs
WooX:Jeg må indrømme at vi var lidt bange
WooX:Nu har vi så fået bekræftet
WooX:Administrationspanelet kan i desværre ikke lige komme til at se