Hejsa Tiden er ved at være inde til at jeg gerne vil have mig en ordentlig webshop... evt. med auktionsløsning også ( dog ikke det vigtigste ).
Tænker det skal være et program jeg kan bruge som frontpage, da jeg virkelig er en idiot til at programmere. Har prøvet at downloade diverse programmer fra download.com, men synes ikke der er nogen af dem jeg kan bruge.
Vil også gerne beholde det meste af "designet" fra min gamle webshop.
Kan det overhovedet lade sig gøre når man ikke kan programmere og ikke er rig nok til at betale sig fra det ?
Håber på svar, da det vil være meget stor hjælp :)
Mvh
Heksen
www.heksens-hule.dk ( I know, far from finished ;) ) |
Der er jo desværre intet sted i verden hvor alt er gratis, men en af de (syntes jeg) gode webshop løsninger er oscommerce der er en open source freeware løsning, men det kræver nok en smule roden rundt for at få design mv. til at passe sammen med det du ønsker. Jeg har et par kontakter der for en beskeden timebetaling kan hjælpe.
En anden løsning er en betalingsløsning som f.eks. dandomain.dk som rigtig mange benytter, de har en formidabbel support, men du betaler så også fra et par hundrede kr. om mdr. og opad - alt afhængigt af hvad du vil have af moduler. I sådan en løsning behøver du ikke programmerings erfaring.