Hej, Jeg har i et par måneder arbejdet på at lancere mit lille firma StandOut. Firmaet lancerer officielt senere denne sommer, ved lancering af hjemmeside. Jeg har fået et rigtig godt samarbejde i stand med en mellemstor Pakistansk virksomhed, der laver grafisk design. Jeg kommer altså til at tilbyde outsourcing af grafisk design uden alt det sure. Al handel foregår gennem min virksomhed, hvilket sikrer dansk kommunikation, betingelser og sikkerhed. For at fejre at aftalen er gået i stand, vil jeg tilbyde de første tre Aminoer, der kontakter mig på mail@nikolajastrupmadsen.dk, design af logo for 550,- ex moms. Udover dette tilbydes - ekstraordinært - Tilfredshedsgaranti. Vi designer til du er tilfreds. Betaling sker først når opgaven er færdig. Alle grafikere har min. 5 års erfaring, og har leveret grafiske løsninger til mange lande i Vesten. Jeg viser gerne et par referencer frem, til dem der kontakter mig. Rigtig god mandag:-) |
De første er så småt sat i produktion. Jeg har valgt at udvide tilbuddet til onsdag d. 21 maj kl. 24.00, så alle der bestiller inde, køber til 550,- - Stadig med rettelser til kunden er tilfreds.