Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WebQ tilbyder arbejdskraft freelance

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du en opgave liggende, der trænger til et boost? Lige nu tilbyder jeg min arbejdskraft fra hjemmearbejdsplads,

ca. 10 timer om ugen, el. efter aftale, på regning koster jeg 250,- i timen. 

Jeg kan:

- skrive rigtig godt, web-redigere næsten alt især i Joomla cms, redigere og indsætte videos, fotos og varer i webshops, lave lettere almindelig søgeoptimering, og oprette og vedligeholde blogs og grupper i sociale foraer. Jeg kan også tilmelde dig til og oprette affiliate-annoncer og links, optimere brugerflader, kritisere en hjemmeside eller foreslå dig en markedsførings-strategi eller kampagne.

Jeg har:

- en uddannelse som eksportingeniør bag mig, og salgsjobs indenfor telefoni, tdc og internet. P.t. arbejder jeg som selvstændig med www.lovebuilding.dk og af og til med www.cmscity.dk. Førstnævnte trænger til en opdatering, og det kræver penge, så jeg står til rådighed for en periode, og evt. løbende eller ved tilkaldelse. Jeg arbejder hurtigt, har et stort netværk, fik mig selv på internettet, som en af de allerførste kvinder i Danmark i tidernes morgen. Og siden har jeg leget, arbejdet og fulgt med. 

Kontakt mig for en snak... (-:

Venligst Karen Heidi Kari

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager det dobbelte indlæg (også et i freelancers). Jeg arbejder på ovenstående slettet.

Venligst Karen 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)