Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til in design !!!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej er der nogen kloge in design mennesker her der kan hjælpe mig??? Jeg skal viske med erase tool en del af et bogstav, men kan fandme ikke få den til det. hva gør jeg ???
Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:25

Er du sikker på, at du har markeret det (arbejdet i) det rigtige layer?

Tilmeldt 25. Apr 08
Skrevet kl. 17:29
jaaaa det skulle meget gerne være i det samme layer.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:21

Hej

Prøv af højreklikke på selve layeret og konvertere skriften/bogstavet til raster eller hvad det nu hedder. Du kan ikke erase dele af en skrifttype så derfor vil photoshop have at man konverterer den over til en grafik, det betyder desværre at du ikke kan redigere i teksten bagefter. Håber det kan bruges ellers må du lige ringe på mandag så kan jeg lige guide på telefonen.

Fra Herlev
Tilmeldt 5. May 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 02:10
Hej.

Som Henning rigtigt skriver, kan du ikke viske i en skrifttype og for at redigere i den skal du konvertere skriften til outline (cmd+shift+O på mac eller ctrl+shift+O på PC). Værktøjet er til at slette punkter på de bezier-kurver der dannes når du konverterer skriften til grafik - altså den outlinede version. Jeg har ikke kendskab til at Erase Tool fungerer som eks. viskelæder i Photoshop.
Hvis du skal have specielle effekter frem i skriften, ved at slette lidt her og lidt der, ville jeg nok selv bruge Illustrator eller Photoshop kombineret med Illustrator til at gøre den opgave mindre tidskrævende.
Tilmeldt 25. Apr 08
Skrevet kl. 09:55
yes super mange tak skal i ha´ :o)
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)