Jeg søger nogle personer der ønsker at gøre en forskel. Vi skal udvikle Danmarks nye El-bil. Vi kender alle Tesla bilen! Den er kanon men ikke lige bilen til folket. Jeg har nogle unikke koncepter der skal gøre denne nye bil til en revolution indenfor El-biler. Det jeg søger er personer med en eller flere af følgende egenskaber: - Kendskab til AC motor - Kendskab til AC generator - Kendskab til udvikling af styringssystemer - Kendskab til ansøgning af EU fonte - Kendskab til ansøgning af fonte generelt - Har lyst og mulighed for at indskyde en stor mængde penge Målet er at udvikle de mest komplicerede dele af bilen eller måske en prototype først. Herefter få kendte personligheder og virksomheder til at være aktive partnere i udviklingen og produktionen af bilen. Lidt data omkring bilen: - Bilen bygges i første omgang som en ren batteridrevet bil. Men den bygges også med henblik på at man kan montere brændselsceller og brint tank. - Skal kunne rumme 6 personer. - Skal kunne genindvinde tabt energi. - 4 hjulstræk. - Max hastighed over 130 km/t. - Opladning på 3½ time fra afladt tilstand.
|
Samarbejdspartner! (El-Bil)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)