Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blogging der markedsføre dig

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem har kendskab til et blog forum hvor bloggere skriver om dit firma på dansk. Så du får mere omtale og dermed flere hist?

FIndes der et forum hvor man kan smide sine artikler så andre finder dem og skriver videre på dem?

Hvem bruger film i blogs?

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 09:48

Prøv K-forum - det kender du jo allerede, og det kan tilbyde de efterspurgte features. Spørgsmålet er dog, om de ønsker at publicere dine artikler... 

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 11:43

Presswire er begyndt at sende pressemeddelelser ud til bloggere, men om der er nogen i din målgruppe ved jeg af gode grunde ikke, men jeg har signet op, og modtager en mail fra http://www.presswire.dk/ hvergang der bliver udgivet en pressemeddelelse som omhandler nogen af de emner jeg har sagt ja til at modtage info om.

Ved godt det ikke helt var det du spurgte efter, men dette kunne måske også bruges?

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 15:17

Emplix, det trejde krydderi. Lidt bittert men sødt. En opfordring til at prøve lykken i et andet forum. Ja det er muligt. Jeg smutter!

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 15:38
Fra Ganløse
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 08:37

Alternativt kan man oprette sin egen blog, hvilket jeg har gjort for ganske nylig. Jeg skal først til at lancere den nu, så indtil videre er det kun "moi" der skriver på den.

Pakua.dk er en shop med noget anderledes varer og alt sammen noget der har en mening/betydning, derfor synes jeg at en blog er super godt, så jeg kan tale med vores kunder på den måde, uden at skulle sidde og bruge timer på at besvare mails. På bloggen kan jeg starte et emne og kunderne kan enten bare læse eller kommentere.  Det sparer mig (til dels) også for de meget lange forklaringer i selve shoppen

Nu skal den køre en tid, så må jeg se om det er brugbart.

Mvh

Axel

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)