Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bil

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra kbh s
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har opstartet et firma og skal i den fobindelse bruge en firmabil, men ønsker også at benytte den til privatkørsel, hvordan kan dette løses? skal det være en gul plade bil eller hvid plade bil? og hvis det er en gul pladebil kan jeg så ikke trække mere fra?

håber at der er nogle venlige sjæle, der kan hælpe mig.

mvh KSL.

Øens vinduespolering og rengøring Kvalitet - miljø - flesibilitet 23 64 40 40
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 13:12

Hej med dig

der kan trækkes div fra uanset hvad du vælger men det kan en revisor hel sikkert skrue sammen for dig, men måske du skal dokumentere dit private kørsel, det kan man få et gps styret system til så det er nemt håber jeg har hjulpet dig lidt.

Mvh Diesel

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 09:08

Det kan godt være en gulplade bil, du vil enten skulle holde et kørselsregnskab eller så vil skat sætt dig forholdsvis. det kræver du ikke rækker momsen på bilen, når du vil bruge den privat, du får et klistermærke ved skat.

Reperation og lign. kan stadig trækkes fra

Peter

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Fra Køge
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 14:58

Hej KSL

Hvilken bil der passer bedst til dig og om den skal være på gule eller hvide plader, kommer an på hvad du skal bruge bilen til (altså hvordan bilen bruges), hvad du lægger vægt på når du kigger på bil, hvad din økonomiske ramme er, om du har børn eller andre der skal med i bilen nogen gange osv. Så er der alle reglerne om momsfradrag, beskatning af firmabil etc.

For at kunne strikke den optimale løsning sammen for dig - altså vælge den rigtige bil, skaffe den på fordelagtige vilkår, fornuftig finansiering m.v. er du nødt til at investere noget tid i at stille dig selv ovenstående spørgsmål samt afsøge markedet grundigt. Håber du har nogle gode kontakter i branchen, som kan hjælpe dig - ellers risikerer du ikke at købe optimalt.

Det er præcis det her jeg lever af og er ekspert i - så hvis du ønsker professionel rådgivning og et optimeret bilkøb, så kontakt mig her på siden. Jeg kan evt. strikke et helt uforpligtende tilbud sammen til dig, så du køber bil lidt mere trygt og frem for alt får valgt rigtigt fra begyndelsen.

Hvis du allerede har købt bil, så god fornøjelse med den.Big Smile

mvh, Lasse

Fra Glostrup
Tilmeldt 16. May 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:21

Hej kollega!

Jeg har også vinduespolering og rengøring.

Spørgsmålet er hvad du har brug for. Først må du tage stilling til:

1) Hvor stor en bil vil jeg have, eller har brug for.

2) Hvor meget ønsker jeg at bruge på den, eller har jeg til rådighed.

Hvis du køber en gulpladebil kan du få en størrer og bedre bil for samme penge. Når du har firma og kører privat, kan du købe den privat og betale momsen. Så skal du kun betale ½-strafafgift. Hvis den ikke er så dyr kan du få km-penge fra dit firma.

Jeg har udregnet meget i den retning.

Du er velkommen til at kontakte mig: 61360686

Det kan jo være at vi også kan samarbejde med andet.

Hilsen Filip Bagger

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)