Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har et stykke tid overvejet at undersøge mulighederne for at netværke (fagligt) lidt mere - Jeg har mange gode mænd i mit personlige netværk, men mangler nogle andre kvindelige selvstændige/iværksættere. Jeg tænker naturligvis i baner som "Morgendagens Heltinder", men er der andre? og hvad siger I andre quinder herinde? Er der nogen som har erfaring med bestemte netværk og kan anbefale mig en vej at gå?

Og nej i princippet behøver det ikke at være et rent kvindenetværk. Det må gerne være "hyggeligt" og personligt, men en "strikkeklub" er ikke det jeg er på jagt efter :-)

Varme hilsener 

Varme hilsener Sus Warming, ShoppingMamma.dk ***Alt kan lade sig gøre - Det umulige tager bare lidt længere tid***
Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 16:28

Hej sus

Jamen umiddelbart vil jeg anbefale dig Global Networking. Der er jeg selv medlem af, og får et rigt udbytte af hver gang vi ses. Både forretningsmæssigt og personligt. (www.global-networking.eu)

Jeg er også medlem af Junior Chamber, som er mere personligt udviklende forum. www.jci.dk

For at du "kun " skal møde nye mennesker, vil jeg anbefale dig speednetworking, som giver dig mange kontakter på meget kort tid  www.speednetworking.dk

Så kan du alt efter behov jo vælge lidt :-)

Mvh flemming

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 16:41

Hej Sus.

Fornuftigt at du gerne vil netværke mere - det er altid en rigtig god vej at gå for at få flere kontakter, mere gang i geschäften og udvikle sig rent personligt - for det gør man når man møder nye mennesker. :-)

Jeg har selv stiftet bekendtskab med KV (Kvindelige virksomhedsejere) for nogle år siden og det var for sig egentlig fint nok, men jeg er vist ikke så god til de rene kvinde fora. Der var i hvert fald for meget "os kvinder" over det for min smag, så jeg var kun med et halvt års tid.

Siden har jeg været medlem af Ildsjæle, som desværre er lukke ned, samt Junior Chamber (www.JCI.dk) som også Flemming Juliussen nævner. JCI har for mig været helt fantastisk på rigtig mange forskellige fronter, fordi det ikke alene har givet mig et super netværk og mange gode kontakter (og kunder), men også givet mig rigtig meget personlig og ledelses udvikling, som jeg bruger på daglig basis i CityCallCenter.

Er du derimod mere målrettet ude efter kunde/leverandør kontakter vil jeg anbefale dig at kigge nærmere på Global Network, som Juliussen også nævner, eller BNI eller ProNetworks.
Jeg har ikke selv gjort det i nogle af disse netværk - måske vil jeg overveje at investere tiden, hvis jeg en dag bliver lidt mere sulten efter kunder. :-)

Er det mere kvinde netværk du søger - på tværs af brancher - vil jeg tro at Morgendagens Heltinder er et godt bud. Jeg er ikke selv medlem - igen fordi det er rent kvindenetværk - men jeg har hørt meget godt om dem fra forskellige sider.
Alternativt er der også www.wow-women.dk.

God fornøjelse med netværkslysten! :-)

De bedste hilsner,
Pouline

Fra Århus
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:02

Hej Sus,

Når du nu efterspørger netværk, er jeg jo nødt til, at melde mig på banen med vores netværk, WF Enterprise ApS, der indtil videre hovedsagligt består af virksomheder i Østjylland.

Jeg vil dog umiddelbart ikke anbefale dig vores netværk, men derimod 'Heltinderne', som du selv er inde på... Det vil være et oplagt forum for din virksomhed.

Tror endda du kunne have nogle fælles interesser med formanden, Sussi Bianco... Giv hende et ring, hun er virkelig dygtig!!

Mvh. Michael WF Enterprise ApS Det gælder ikke om at vide alt, men at vide hvor man kan finde alt...
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)