Hej Alle sammen. Jeg ville blot tjekke op på om der var nogle der havde nogle rigtig god erfaringer med Nyhedsbreve. Jeg overvejer måske at få et firma til at styre alle mine nyhedsmails, og er på jagt efter en god og solid partner der kan gøre det, uden at det koster en formue. De få jeg har hørt synes jeg er dyrt. Men hvad er dyrt?
Og så kunne jeg godt tænke mig at spørge om der var nogle rigtig gode ideer til hvordan man kan få endnu flere tilmeldinger til sit nyhedsbrev. Er der firmaer der laver kampagner kun minded på at tilknytte flere mail adresser til databasen? Eller er der andre muligheder?
Håber i kan hjælpe mig lidt.
Mvh
Ronni |
Hej Ronni
Vi vil kunne hjælpe dig med alt omkring udsendelse af nyhedsbreve og vi har nogle gode ideer til hvordan du løbende kan få flere loyale kunder/tilmeldinger. Vi har 2 kreative person siddende som næsten ikke laver andet
Du kan se vores referencer og et par enkelte designs på et par nyhedsbreve på vores portefølje.
Lad os evt. lige tage en snak om dine behov for antal udsendelser pr. md., design, håndtering osv. og selvfølgelig en god pris
Du kan træffe mig direkte på 28 18 98 43.