Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbreve! Tilmeldinger???

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 15
Fra  Billigsport24.dk Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen.

Jeg ville blot tjekke op på om der var nogle der havde nogle rigtig god erfaringer med Nyhedsbreve.

Jeg overvejer måske at få et firma til at styre alle mine nyhedsmails, og er på jagt efter en god og solid partner der kan gøre det, uden at det koster en formue. De få jeg har hørt synes jeg er dyrt. Men hvad er dyrt?

Og så kunne jeg godt tænke mig at spørge om der var nogle rigtig gode ideer til hvordan man kan få endnu flere tilmeldinger til sit nyhedsbrev. Er der firmaer der laver kampagner kun minded på at tilknytte flere mail adresser til databasen? Eller er der andre muligheder?

Håber i kan hjælpe mig lidt.

Mvh

Ronni

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:31

Hej Ronni

Vi vil kunne hjælpe dig med alt omkring udsendelse af nyhedsbreve og vi har nogle gode ideer til hvordan du løbende kan få flere loyale kunder/tilmeldinger. Vi har 2 kreative person siddende som næsten ikke laver andet Smile

Du kan se vores referencer og et par enkelte designs på et par nyhedsbreve på vores portefølje.

Lad os evt. lige tage en snak om dine behov for antal udsendelser pr. md., design, håndtering osv. og selvfølgelig en god prisSmile

Du kan træffe mig direkte på  28 18 98 43.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 19:37

Et par løse ideer til flere tilmeldninger:

Lav nogle konkurrencer med mulighed for at man kan tilmelde sig dit nyhedsbrev. Evt. tilbyd, at dem som tilmelder sig konkurrencen, deltager i to konkurrencer, hvis de også tilmelder sig nyhedsbrevet. Så kan folk selv vælge.

Måske kan du købe reklame i andres nyhedsbreve (som har samme målgruppe som dig), så kan du måske vække interessen der.

Eller så reklamere så meget som muligt for dit nyhedsbrev, som jo indeholder relevante og gode informationer.  

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)