Vores service er lige kommet til danmark. Vi tilbyder en helt ny revolutionerende måde, at markedsføre sig på eller bare at tilbyde en god service. Det er et online system, som man logger sig ind på med brugernavn og kode som man får tildelt. Derfra kan man overføre et eksisterende kunderegister (telefonnummer mm.). Herefter kan man så uploade en lydfil (op til 2 min) man selv har indspillet. Når man har sit kunderegister og uploadet sin lydfil, kan dette systemet med ét tryk, ringe til hele telefonregisteret eller bare et udvalg (her kan man selv bestemme hvor mange man vil ringe til). Det kan være Fastnet, Ip telefon eller mobil. Når modtageren besvarer opkaldet, vil de høre den lydfil, som er blevet indspillet. Det kunne f. eks være. "Dette er et serviceopkald fra xxxx, nu kan du som kunde hos xxxx, få 50% mellem kl. 18:00 og 20:00. I denne uge God fornøjelse. "eller hvad man nu har lyst til. I stedet for at sende en traditional Nyhedsbrev. Kan du med et tryk på knappen ringen til alle dine kunder på en gang. Lige så snart de tager telefonen vil de høre den lydfil man har indspillet det kunne være en reklame. På denne måde er det mere personligt.
Man kan også bruge systemet til fx en brugerundersøgelse. Her kan man vælge at indspille en lydfil med nogle valgmuligheder som kunden kan svare på i forhold til knapperne på telefonen. Her vil man efterfølgende kunne gå ind og se hvad folk har svaret. Systemet kan ringe til 400 telefonnumre i minuttet. 24.000 i timen 576.000 i døgnet osv. Der er ingen begrænsninger på hvor mange man vil ringe til. Dette har aldrig været muligt. Der er ikke brug for hardware, software eller telefonlinjer. Kun en internet forbindelse. Der ud over er der ingen bindingsperiode eller fast abonnement. Dvs. det er jer som firma der selv bestiller hvor mange "voicecalls" i vil købe.
Vi er de eneste i danmark der kan tilbyde denne service.
For mere info og pris kan i skrive et nyt indlæg eller kontakte os på alexander@voicecall.dk
Dette er på ingen måde voicespam, da du kun må ringe til eksisterende kunder som har sagt ja til det. Samme måde som du siger ja til et nyhedsbrev. Kunden vil altid have mulighed for at sige denne service fra.
Ingen tvivl om at det er et system med masser af muligheder!
Det skal dog nævnes at man skal være meget forsigtig med markedsføringsloven (man skal have accept på forhånd inden man ringer til private for at sælge noget med mindre det hører under de undtagede produkter og services)
Det bør nok også nævnes at produktet ikke er hverken nyt eller revolutionerende sådan som det er beskrevet. Det er en løsning som har kunnet købes i årevis fra virksomheder, som tilbyder IVR services. Muligvis er jeres brugergrænseflade revolutionerende og let i forhold til alle de andre, men kerneydelsen er altså ikke ny.
Hilsen Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
§ 6 a.
En erhvervsdrivende må ikke rette henvendelse til nogen ved brug af
elektronisk
post, et automatisk opkaldssystem eller telefax med henblik på afsætning af
varer, fast ejendom og andre formuegoder samt arbejds- og tjenesteydelser,
medmindre den pågældende forudgående har anmodet om det.
Som jeg tolker ovenstående i markedsføringsloven skal der gives udtrykkelig tilladelse til at du lader et automatisk opkaldssystem ringe til kunden, og kunden skal ikke blot være kunde.
Og som en sidebemærkning ville jeg blive mere end blot muggen, hvis en af mine leverandører gav sig til at lade en computer ringe til mig.
Jeg ville ihvertfald skifte leverandør hurtigst muligt og / eller gøre dem det tydeligt klart at det ikke er noget jeg som kunde ville acceptere.