Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får vi gang i bixen?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

GeekedHej alle sammen.

Vi er 2 unger gutter som har startet www.motor-borsen.dk

Den ene af os har geist for at lave websites og rode med IT.

Den anden af os elsker at sælge og rode i maskiner.

Vi er begge under uddannelse på HHX innovation på Svendborg Erhvervsskole.

Vores spørgsmål lyder:

Hvordan får vi folk til at se og bruge vores website?

Websitet www.motor-borsen.dk er en handle børs hvor du kan handle med dine motordrevet genstande. Bil-båd-MC osv osv osv.

Det hele er fokuseret på motordrevet genstande og intet andet. Altså man finder ikke Sofa'er og Telte inde hos os.Wink

Håber i vil hjælpe

Mvh Nicolaj & Christian

Hellere fortryde noget jeg gjorde end noget jeg ikke gjorde:-)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 12:22

Jeg har faktisk lige hjulpet min svigerfar med at sætte hans båd til salgnettet, da han ikke kan finde ud af at bruge en computer :-)

Og ikke noget ondt ment, men for at være helt ærligm, ville jeg slet ikke vælge at lægge noget ind på jeres side.

Den meget blå forside virker ikke særlig tiltrækkende og siden virker i det hele taget ikke særlig professionel.. Og for at oprette noget på jeres ide, ville jeg skulle indtaste en masse personlige oplysninger går jeg ud fra, telefonnummer osv., og det ville jeg ikke have lyst til, når siden ser sådan ud.. Man ved jo aldrig hvad det kan blive brugt til.

Så jeg tror i skal starte med at få siden til at se mere troværdig ud, før i begynder at bruge en masse krudt og penge på at reklamere for den.

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 13:14
Hej Nicolaj & Christian.

Det er et spændende og relativt stort projekt, I har kastet jer ud i Smile

Der skal helt sikkert fokuseres meget på at skabe en lækker og indbydende hjemmeside. Det er alfa og omega, hvis I skal tiltrække og fastholde folk. I kan eventuelt lade jer inspirere af andre konkurrerende sites - hvad har de af features? Hvilke virker godt, hvilke virker knap så godt og kan I evt. gøre det bedre på jeres site?

I bliver nødt til at skille jer ud på en eller anden måde, da der allerede findes flere konkurrenter på dette marked med et langt større budget end jer (antager jeg Smile), for eksempel dba, og sikkert en masse andre, som jeg ikke kender til.

I skal desuden regne med en del omkostninger for at markedsføre hjemmesiden, men det er en god ide at vente til designet og stilen er gennemført. Så det er her, I skal lægge jeres kræfter i første omgang.

Held og lykke med projektet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)