Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sms service?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kender nogen gode udbydere af sms services, næmere betegnet en (shout out box) til en hjemmeside?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:58

http://www.mobilemarketing.dk/dk/forside/ - De kan klart anbefales :D 

Tilmeldt 30. May 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:58

Hej Smile

Vil lige høre om du har fundet udbyder eller om du stadig søger en billig løsning ?

Mvh
Jacob_O

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 23:25

Hej.

Du er også velkommen til at kontakte mig, så vil jeg helt sikkert hjælpe dig til en rigtig god løsning! Smid evt. en mail på js@promarketing.dk - så kigger jeg på det.

// Jesper Skov

Fra Skive
Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:21

Hej :)

Jeg kan helt klart anbefale www.cpsms.dk. Det koster koster ikke noget at blive oprettet og der er ingen månedlig licens!

Du køber det antal smser du skal bruge og så kan du altid tanke op.

Med venlig hilsen

Orangekiks

Fra København
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:55

Jeg har brugt Compaya og har været ovenud tilfreds med dem. Kontakt eventuelt Martin Schrøder på 31182083, så kan han helt sikker hjælpe dig med diverse løsninger.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:58

Du skal overveje om du ønsker dansk eller global dækning. Selv hvis målgruppen er danskere vil det måske være dumt at smide den 1 ud af 20. kunde som har et internationalt tlf. nr. (fx danskere bosat i malmo). Vi har selv valgt global dækning fordi vi mener det udstråler større professionalisme. Et internationalt firma kan være smscarrier.com, det kan måske være en fordel at kombinere med en anden udbyder af Dk sms'er, da de her er lidt dyere.

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 17:58

Hej Upcomming

Går ud fra du vil lave noget overtakstering på din shoutbox, så duer de udlandske sites ikke desværre. Shoutbox er primært indgående SMS beskeder, hvis ikke du vil overtakstere, altså tjene penge, så kan du lige så godt bruge en mobiltelefon sat til din PC. Det er den billigste løsning der. 

Vil du derimod have en professionel løsning, ville jeg sælge dig en API løsning. Så kan du frit integrere boksen på dit site, overtakstere hvis det ønskes og gøre det hele via applikationskoden 1220. 

Derudover kan du selvfølgelig også lave konkurrence, lodtrækning og meget andet. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)