Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dankortbetaling - hurtig start

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

http://www.pbs-international.dk/internetforretninger/betalingssoftware?mid=DF3511EE-0929-4288-BD49-4FCF6C61894D står der:

Internetforretning hos betalingsssoftwareleverandør/webhoteller
Hvis du vil i gang med din internetforretning hurtigst muligt, skal du lade en betalingssoftwareleverandør eller et webhotel stå for din internetløsning. Mange betalingssoftwareleverandører/webhoteller tilbyder nemlig hurtig og enkel adgang til en betalingsløsning, som er godkendt til at levere korttransaktioner til PBS International og PBS. Hvis din forretning allerede ligger på et webhotel, kan webhotellet muligvis give dig nem og hurtig adgang til en godkendt betalingsløsning.

Da jeg startede webshoppen www.loebeskoen.dk var der i siden et logo med betalingsmuligheder. Vil det så sige at jeg kan benytte mig af ovenstående tekst.. Skal nemlig gerne hurtigt have det på plads..

Håber I kan hjælpe mig!

Mvh Jens Jakob Andersen

www.loebeskoen.dk

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 10:07

Hej

Ikke nødvendigvis! Det kan jo blot være en del af webdesignet og ikke en del af selve webhotellet. Hvor har du dit webhotel?

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Skrevet kl. 12:16

Jeg har webhotel hos www.123ehandel.se , synes de virker gode, og da jeg er ny har jeg brug for temmelig meget hjælp :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Skrevet kl. 12:17

Desuden står der i deres fane øverst når man går derind:

fremtidens webløsninger incl. kortbetaling

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:13

Har du kontaktet dem omkring en løsning til betalingskort på din hjemmeside?

Umidddelbart vil det jo være det optimale sted at starte.

Du kan ved samme lejlighed lige tjekke om de er godkendte som gateway (til at sende betalingerne videre gennem PBS og tilbage igen) eller om du skal ud og have en ekstern betalingsgateway, såsom f.eks. quickpay.dk tilbyder.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)