Men der findes adskillige måder hvorpå du kan "arkivere" din viden...
#1 - kunde databaser er jo nok den vigtigste... her finde forskellige programmer, hvor du kan tilføje ekstra kommentarer til kunderne... endda måske skrive om hvad de kunder har bestil for, hvad deres interesser er (godt at vide for en sælger) etc... men kunde information er et stort kapitel for sig selv og kan være uhyre vigtig for en sælger..
#2 - produkt viden... mange laver det som kaldes en "design history file", hvor man skriver alle de designforslag, konceptforslag der har været løbende i et projekt.. herunder indsætter man så billeder af små prototyper (ex pap-modeller), og billeder af whiteboard sketcher... her knytter man så kommentarer til alle billeder, så man i fremtiden kan gå tilbage og tjekke hvad pointen var...
Når man så er i 3d tegninger, så kører man versions styring på sin udvikling, så man altid kan gå tilbage og se udviklingen af ens produkt...
Men prøv at være lidt mere specifik, så kan det være man kan hjælpe dig lidt mere... men lad vær med at blive uhøflig, det er der ingen grund til... Hvis folk ikke besvarer dit spørgsmål, kan der være flere grunde
1 - de har ikke set det endnu
2 - det er ikke interessant for vedkommende, eller de har ingen holdning / idé til det
3 - spørgsmålet er ikke stillet pædagogisk korrekt...