Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp/investorer

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kommende investorer.

Min samarbejdspartner og jeg er ved at udvikle, to helt nye softwareprogram til betting. Programmerne er en ny måde at oddse på, det giver brugeren større chance for at vinde, smat en række andre store fordele som i kan læse i bunden af dette indlæg.

Vi har lige modtaget et tilbud på at få programmerne udviklet, og det blev en del mere end vi havde regnet med, hvilket er grunden til vi søger en investorer. Vi har lavet hele designet, og programmet er klart til at blive udviklet, det eneste vi mangler er lidt kapital så vi kan trykke på knappen, og så er vi i gang.

Ydermerere er vi også interesseret i at komme i kontakt med personer/firmaer så har kendskab til denne branche.

Så hvis du er interesseret i at blive investorer/samarbejdspartner i et kommende bettingfirma, som bygger på en hel ny tankegang. Er du meget velkommen til at kontakte os, så vi kan holde et møde og fortælle mere om konceptet.

Beløbet vi ønsker en kommende investorer skal bidrage med ligger mellem 1-1.5mio.

Lidt info om det ene program.

·         Større chance for at vinde.

·         Behøver ikke at ramme alle kampe rigtigt for at vinde.

·         Bedre udbetaling ca 95%.

·         Ingen risiko for udbyder.

·         Det er nyt og anderledes (noget som ingen andre har) = tiltrækker kunder for de andre udbydere.

·         Venner kan spille mod hinanden, danner fællesskab. (man spiller mere når man er en del af et fællesskab) = gruppepres

·         Henvender sig til et lidt andet publikum end normale odds.

·         Sms service som får flere til at spille (fungere også som skjult reklame)

·         Opkobling til normal odds, så de realt spiller to gange.

·         Giver dig 50% chance for at forrente dine penge med 95%.

·         Giver dig mulighed for at spille gratis om penge.

·         Speciel giver spænding i alle 90min.

Der er en række andre fordel, dem ønsker vi dog ikke at oplyse.

Mvh maxsport

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)