Jeg og en kammerat er ved at starte et online firma. Vi skal have designet og lavet en hjemmeside. Hjemmesiden skal have en medlems login funktion, tracking funktion - så vi kan se hvad det enkelte medlem har foretaget sig på siden og til sidst en "tip en ven" funktion. Til at udføre dette arbejde for os, søger vi dygtige, seriøse og naturligvis prisfornuftige webdesignere.
Hvem kan anbefales til at udføre et job som dette?
Jeg synes det afhænger af hvorvidt du ved hvordan hver en detalje på siden skal være. Hvis du søger konstruktive inputs fra en webdesigner ville jeg anbefale dig en dansk programmør, evt de ovenstående tilbud. Hvis du derimod har kendskab hvordan alle detaljerne skal være på siden, dvs design og funktionaliteter, vil jeg anfale dig at kontakte et firma i eksempelvis Indien. Det kræver dog at du kan formulere det klart på engelsk og at du/I har tålmodighed. Ikke fordi de ikke laver det de lover, men fordi kommunikationen frem og tilbage er yderst tidskrævende (mine erfaringer).Hvis du kan leve med det er der en del penge at spare.