For anden gang på 3 måneder oplever jeg et nedbrud på Internet forbindelsen. Første gang tog det TDC 3 dage at rette fejlen, denne gang er det stadig ikke løst efter 24 timer. Jeg har CyberCity som IP, men fejlen er konstateret som TDC fejl - også på TDC's driftssider. Det jeg vil frem til er at sådan et nedbrud koster mig penge, selvom jeg ikke hoster min webshop hos mig selv. Alle ordrer skal jo ekspederes osv osv osv osv. Da en meget stor del bruger en netforbindelse til andet en alm surf og e-mail, men jeg at de service tider er aldeles uacceptable. Jeg er omfattet af en Cybercity ordning der garanterer at fejlretning skal være påbegyndt inden 4 timer fra fejlmelder tidspunkt. Dette kan så ikke overholdes - jeg kan ikke selv kontakte TDC og få uddybet fejlen - jeg kan stort set intet gøre, udover at vente og prøve andre måder at tilgå min shop på. Hvad gør i andre i tilfælde af den slags fejl? Mvh Axel PS...Ja...jeg er temmelig gal på TDC og synes jeg gang på gang oplever en mildest talt elendig service. Cybercity er som regel langt mere serviceminded, men det er jo TDC der "sidder" på vores fysiske kabler. |
Min aftale med min internetudbyder (TDC) er at de stiller med en tekniker på adressen indenfor 3 timer, døgnet rundt, alle ugens dage, hvis jeg fejlmelder linjen og det ikke er noget de kan klare remote.
"Hvis der opstår fejl på bredbåndsforbindelsen, starter fejlretning senest en time efter i TDC's Servicecenter og senest tre timer efter på installationsadressen, døgnet rundt alle dage. Fejlretningen fortsætter, indtil fejlen er rettet."
Jeg mener jeg giver noget der ligner 100 kroner ekstra om måneden for den service - Til erhvervsbrug synes jeg ikke det er for dyrt.
Ydermere har jeg et 3G kort til min laptop, som backup hvis det skulle gå helt galt.