Er der nogen, der kan hjælpe mig med, hvad jeg skal gøre for, at det ikke er muligt at højreklikke på billeder og tekst.(samt skjule url for billederne i kildekoden)?
Nu er jeg ikke den store web-haj, men det er nok svært helt at undgå.
Hvis du smider billederne ind i en Flash-fil bliver det måske lidt mere kryptisk at stjæle dit billede - jeg ville nok vælge at sætte et vandmærke på billedet, så skal der jo i det mindste arbejdes lidt for snyderiet. Jeg kan altid "nappe" det billede der vises i browseren - på den ene eller den anden måde.
Den omtalte funktion E-click virker ikke i alle browsere, men laver dog en lille forhindring.
Hvis billederne er lagt på server med henblik på en download-funktion, skal du nok vente på web-hajernes svar på dette, da det ikke er det jeg beskæftiger mig mest med - når vi taler sikkerhed altså.
Håber du får svar der bringer dig videre.
Som Niels så fint skriver, er det tilgængeligt for browseren, så kan det hentes ned.
I sidste ende kan brugeren tage et screenshot og klippe billedet ud derfra, så et vandmærke vil efter min mening være den "bedste" måde at beskytte billederne på. - Eller at have en hidsig advokat :-)