Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

4 timers arbejdsuge

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er der nogen der har læst 4-timers arbejdsuge af Timothy Ferriss. Anmeldt i april udgaven af iværksætteren.

Hvad mener i om den, skal jeg købe den.??

mvh Kim

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 22:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Kim, den er absolut pengene værd i mine øjne.

Ganske tankevækkende, men som med så mange andre bøger, er der noget "man kan bruge" og andet der er lidt irrelevant, og primært omhandler forfatterens måde at leve på. Men det afhænger jo meget af hvem man er, men der var absolut nogle ting hist og her som jeg allerede så småt er ved at afprøve.

Der er iøvrigt en debat om bogen her, hvor du også finder link til en anmeldelse.

http://www.amino.dk/forums/p/32553/212571.aspx#212571

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 22:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim

Må indrømme at jeg ikke har læst den :D Men jeg har læst rigtigt meget om den og har tænkt mig at købe den på et tidspunkt da jeg også hørt at den skulle være rigtig god og inspirerende. Har også læst en masse gode anmeldelser af den.

Aner ikke om du kan bruge det til noget.

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz 

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 21:37

Hej

Jeg giver den en chance, tak for det.

Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 20:09

Man behøver jo ikke købe en bog hvis man ønsker en 4 timers arbejdsuge, det er bare at vælge det. Man skal bare outsource alle ens arbejdsopgaver og så lige bruge et par timer om ugen på at tjecke op på det.

Men hvorfor skulle man det? De fleste iværksættere oplever det vel næsten som en 0 timers arbejdsuge, men med en masse tidsforbrug på ens "hobby" eller det man har lyst til at lave, nemlig fritiden.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 11:03
Tilmeldt 27. May 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:33

Hvis man ofte står i en overvejelse med en bog som du gør her så kan jeg kraftigt anbefale http://www.denrundebog.dk/ 

Jeg bruger den selv da jeg før ofte smed penge efter bøger der ikke lige var hvad jeg havde forventet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:07

Kim Vedebech:

Er der nogen der har læst 4-timers arbejdsuge af Timothy Ferriss. Anmeldt i april udgaven af iværksætteren.

Hvad mener i om den, skal jeg købe den.??

mvh Kim

Jeg har læst bogen og kan varmt anbefale den. Den giver ikke mindst kommende iværksættere et gevaldigt spark bagi om at komme igang NU. Den giver meget detaljeret opskrift på hvordan man korter sin arbejdstid ned, og jeg har brugt flere råd fra bogen. Den er helt på højde med min egen RIG SOM SELVSTÆNDIG.

Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:47

Hvis man forventer en sådan-bliver-du-hurtigt-rig guide bliver man nok skuffet. Og det er nok også der den kører lidt af sporet med konceptet. For selvfølgelig er det muligt at iscenesætte sit liv, så man kan leve med en 4-timers arbejdsuge, men ikke uden en masse hårdt forarbejde for at nå der til.

Jeg kan også anbefale Napoleon Hills "think and grow rich", som har været en klar inspiration for Ferris, og mange andre. Den kan findes gratis på nettet. Men når det er sagt bør man nok bruge mindre tid på at læse bøger og mere tid på at komme igang :-)

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 11:19

Helt sikkert en anbefalelsesværdig bog.

Den har masser af gode cases og praktiske eksempler, som du kan bruge i din egen hverdag.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)