Hmm et godt råd "reklamen". Få shinet jeres egen side op. Jeg ville aldrig købe en bil hos en autoforhandler hvor der lå smadrede biler ude foran, eller købe kød ved en slagter hvis der lå en selvdød gris på trappestenen... Same same med hjemmeside. bare mine 10 øres "visdom" Når det er sagt lyder det jo godt. Men som aftager af lige præcis ekstern programmering, vil jeg gerne vide ting som: Jeg kunne blive ved :) Håber du kunne bruge min strøm af ord. /Jens |
Hej Jens og tak for dit svar vi vil forsøge og svare på dine spg så godt vi kan :).
Jens Lund:Hmm et godt råd "reklamen". Få shinet jeres egen side op.
Jeg ville aldrig købe en bil hos en autoforhandler hvor der lå smadrede biler ude foran, eller købe kød ved en slagter hvis der lå en selvdød gris på trappestenen... Same same med hjemmeside.
Ja siden liger noget katten har slæbt ind lige nu, men det er vi igang med og rette.
Jens Lund:Hvordan sikre i projektetsudviklingsfaser
Vi har udvalgt de bedste programmører så vi er sikre på vi får noget som er ordtenligt. Og som regel tilbyder vi fast pris til kunden så hvis de ikke er tilfredse bliver det lavet om (Kunden betaler når produktet er modtaget)
Jens Lund:Hvad med kvalitetsikring.
Som jeg skrev her over så er opgaven først fuldført når kunden er 100% tilfreds.
Jens Lund:Opfølgning og support
Vi tilbyder jo selfølig support og hjælp vedr fejl og vidre udvikling
Jens Lund:- Rettigheder af kildekoder.
Det er kunden som har rettighederne til kildekoderne dog må det kun bruges til eget forbrug dvs ingen salg.
Jens Lund:Hvilke skriftsprog tilbyder
Jeg vil uden og sige noget jeg ikke kan holde, at vi næsten kan kode alle sprog (Som der også står på vores side) Opgaver vi ikke selv kan løfte som vi har taget ind, finder vi en som kan og stadig til samme pris og samme super gode kvalitet.
Jens Lund:Har i nogle referencer
Vores koncept er desværre så nyt så vi har desværre ingen referencer endnu.
Jens Lund:Hvem handler vi med: Jer eller jeres offshore afdeling
Og sidst men ikke mindst, i handler med os,
Håber du fik svar på dine spørgsmål.