Jeg leder efter en webprogrammør, som kan være fødselshjælper på websites primært lavet i Typo3. Den typiske opgave vil være at implementere design, funktionaliteter og struktur efter vores anvisninger. Måske også indhold, som vi også bidrager med. Arten og antallet af plugins/extensions vil variere alt efter løsningen og behovet. Du skal også sørge for diverse efterfølgende opgaver med redelegering, setup på webhotel, osv.
Jeg søger en professionel programmør, som har en seriøs og serviceminded indstilling til et samarbejde og som er til rådighed 8 til 16 på alle hverdage. Og som også har overskud til at bidrage til løsningen med forslag og input til den del vi udfører. Hvis det har din interesse så drop mig en mail, så skal jeg uddybe mit behov nærmere.
Jeg kan anbefale en af vores TYPO3 partnere, FrontIT. De er også her i Litauen og er styret af danske Anders Schultz. Knalddygtige og loyale serviceminded - og så til en meget rimelige pris.
Anders fremhæver selv, at en stor del a opgaverne de laver handler om at rådgive og bidrage til kundens løsninger og ikke kun lave hovedløs opsætning og programmering. Anders er fokuseret på detaljerne og er skarp til at analysere problemstillinger. Derudover, så er han en personlig ven.
Du skal være velkommen til at referere fra Imaginess Design. Jeg uddyber også gerne min reference til FrontIT, hvis det er ønsket...
Vi ville også kunne lave løsninger sammen med FrontIT indenfor design og TYPO3 for jer, hvis det har interesse. Vi har allerede et stærkt samarbejde kørende. Du skal være velkommen til at kontakte mig på Peter@Imaginess.dk , hvis du har lyst...
VLcommunication har et fast samarbejder med to argentinske it-virksomheder, som har specialiceret sig i opsætning af hjemmesider i typo3. Vi kan tilbyde en yderst billig timepris og høj kvalitet. Vores programmører taler engelsk og kommunkationen foregår via mail, chat eller skype. Vi kan også tilbyde kommunikation på dansk, hvis I er mere trygge med det.
Hvis du er interesserede, skal du være velkomne til at kontakte mig enten pr. mail eller telefon.