Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

smba

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du besluttet dig for selskabsformen "selskab med begrænset ansvar" hjælper vi gerne med papirarbejdet.

posttil321@yahoo.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:23

Hvad koster det så?

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 13:41

Hej du !

Du er måske interesseret i at omdanne til smba.Big Smile. Sjovt nok var jeg 100 pct sikker på at du ville komme med en kommentar, så snart jeg havde sendt mit indlæg.

Kender du den gamle cowboy historie; "I kill for money, but you my friend I will kill for free"

Nå godt ord igen (næsten). Jeg forstår simpelthen ikke at du ikke lader være med at kommentere alt der handler om smba. Det er som tyren og den røde klud, men nu skal du høre:

Vi har oprettet et smba. ud fra grundig vurdering og det er der vel ikke noget galt I vel. Begrebet smba er altså lovfæstet og nogle proffessionelle rådgivere ser endda visse positive ting omkring indholdet, så skulle vi ikke lade det være ved det.

Som jeg skrev "hvis du/I har besluttet jer for...." Altså, jeg vil ikke ud i rådgivning (ej heller være smagsdommer) men gerne være behjælpelig med praktiske ting, feks udarbejdelse af vedtægter, da dette erfaringsmæssigt er det springende punkt når man skal have godkendt disse i erhvervs og selskabsstyrelsen.

Så ser du, jeg havde faktiskikke tænkt mig at forlange en krone, men på bedste iværksættervis blot give vores erfaringer videre således at fremtidens "aminoer" ikke behøver at starte ved Adam og Eva hver gang,

Jeg forlanger ikke at du fatter en brik, men jeg ber´ dig mindeligt om ikke endnu engang at blokere vores tilbud med alle mulige indlæg. Det er ikke fair.

sören

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:07

Hej!

Det var skam seriøst nok ment.......hvis du kan acceptere, at det ud fra en søge/læreproces vil kunne gavne andre.

Jeg får løbende spørgsmål angående SMBA, og en del af mine kunder er blevet overrendt af et firma der

kalder sig ENEA INC., som dog er særdeles ublu med hensyn til honorar.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 15:56

Hvad koster det?...

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 16:49

Ups, forkert sted jeg fik postet.

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)