Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BILLIG WEBSHOP INKL. DANKORT

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja overskriften siger sig selv, jeg søger den aller billigste meget gerne gratis webshop med dankort - jeg vil helst ikke lave den fra bunden selv.

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 13:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Lidt groft sagt, så kan løsningerne deles op således.

1.Webshop - software som du betaler for.
Mikkel kan sikkert lave en god løsning til dig, hvor du får det hele lavet, så det passer til dit behov. Hverken mere eller mindre. På den måde får du en fed webshop, som ikke ligner de andres. Derudover betaler du heller ikke for en masse gejl, som du ikke har brug for.

Derudover findes der en masse standard løsninger, hvor du enten kan købe systemet på een gang eller leje/hoste løsningen.

2. Webshop software som du betaler for.
Der er ikke tale om en taste-fejl. Her taler vi om oscommerce webshop- løsninger, som er gratis at downloade, men hvor betalingen først falder lidt senere i form af tilpasninger, bugs, tidsforbrug etc.
De erfaringer, som jeg har gjort mig er, at der hvor man betaler for oscommerce-løsningen er ved tilpasningen, upgrades etc.

Så kender du til HTML, CSS og lidt PHP, så kan du bare springe ud i oscommerce løsningen, men er det for lige at finde ud af, hvordan tingene virker og skal det gå hurtigt, så prøv een af de hostede løsninger eller køb af selve softwaret.

Jeg håber du finder noget du kan bruge.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

DanDomain har lige lanceret en LIGHT version af deres e-handelsløsning, måske er det noget for dig.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 23:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ser du kun på om det er billigt ?

Hvad med at se på en løsning som kan give dig et rimeligt overskud på længere sigt - og kan du tilbyde noget unikt ?

Du får ikke lavet noget til 1000 kr som kan bruges til noget fornuftigt så du skal tænke på det som en investering i din fremtid. Men du skal jo finde ud af hvad du vil byde på. -

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 13:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg må nok sige som de andre at det ikke kan blive helt gratis.

Du kan f.eks. overveje at anvende oscommerce.com som shopping cart. Mange anvender dette system. Hvis du skal bruge betalingsgateway ja så er dette ikke gratis hverken hos en udbyder eller PBS.

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil så være på tværs og sige at det kan gøres 100% gratis.
www.ShoppinNet.com/shop.asp

Og så er det inkl. telefon og email support.

Systemet bruges allerede af flere succesfulde butikker...
Bl.a. www.Camole.com

Det eneste du ikke kommer uden om, er PBS udgifter hvis du vil have dankort.
En gratis mulighed er PayPal, der jo er blevet dansk.
Der kan du tage alle de gængse kreditkort 100% gratis.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 18:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

macodox:

Jeg vil så være på tværs og sige at det kan gøres 100% gratis.
www.ShoppinNet.com/shop.asp

Ja hvis man ønsker at få vist jeres adsense annoncer i sin shop, hvilket nok ikke lige er det man ønsker, med mindre man vil sende sine kunder videre til konkurrenterne.

 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 22:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syns det virker som et billigt tilbud I har, det skal I have ros for. 

Det er dog en stor ulempe at der er lavet 2 hjemmesider i samme layout - men det er måske noget man som kunde selv kan lave om på rent grafisk - har man ftp adgang til template mappen ?

Ellers ville jeg nok som kunde vælge at få lavet en færdig løsning med et unikt layout , men det koster som regel for det skal udvikles.
Det er sådan set ikke noget problem at sælge en skabelon til den pris og så bare ændre overskiften - det der koster er når en side skal designes unikt til den enkelte kunde.

Men det må være op til den enkelte om man vil investere i at få sit eget design eller have en side der ligner 100 andres.

 

...MVH Dennis

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 00:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det har interesse kan jeg sætte en osCommerce shop op med layout og betalingsløsning for 10.000, men jeg kender jo ikke helt dit budget, og din definition af billigt..? Prisen gælder naturligvis ikke PBS- og betalingsgateway-udgifter.

Fra Randers
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 09:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Noerbork,

Prøv evt. og tage fat i www.MBC-Design.dk  - de har stået for alle de ting vi har fået udviklet igennem tiden.. og vi er super glade for det. De er hurtige til at reagere, man kan altid fange dem på telefon, og så yder de en fremragende service. Jeg ved at de har flere aminokunder.. og har kun super god omtale.

Du skal have fat i Martin Bermann, og hils ham evt. fra mig.. Smile

Hvis ikke, så sidder der nok en masse andre her på amino, der helt sikkert kan hjælpe dig.. mange gange held og lykke med dit projekt.

God jul! til alle..

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)