Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Samarbejdspartner/leverandør til fremstilling af tekstiler

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino''er

Jeg søger generalt samarbejdspartner/leverandør, som kan fremstille forskellige former for tekstiler(tøj,smykker osv.) Da jeg sidder inde med færdig designs og flere er på vej.

Men hvor det eneste der holder processen tilbage for at opnå målet er nemlig at kunne få tøjet ud i butikkerne: fremstillingsprocessen!

Jeg mangler simpelthen en person som kan få produceret de forskellige tekstiler jeg får designet, samt holde aftaler og deadlines.Hvis der er nogle som har været i samme situation eller for den sag skyld, kender nogle leverandør må i meget gerne sende en besked til mig.

mvh.

YK

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 22:11

Hej YK

Prøv at tage kontakt til Henrik nede hos Liberte på hn@liberte.dk. De producerer tøj til mange privat labels, både store og små produktioner. 

Hils evt. fra Rasmus fra MarketIT

Fra Landskrona
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 22:04

Hej!

Textil-ateljé Manifix syr, trykker og alt muligt andet, bare det lugter af textil..!

Lad mig gerne høre lidt mere om, hvad det er du skal have produceret.

V.h. Lise Hadian

Fra Landskrona
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 22:09

-Og hvis nogen skulle tænke: "skulle hun ikke lige lære at stave til atelier først?", så skyldes det at jeg skriver det på svensk, okay... :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:35

Jamen det drejer sig om skjorter og t-shrits som jeg i første omgang skal have produceret, designene er både med broderi og tryk, samt er der et min. antal man skal bestille af gange eller hvordan hænger det sammen?

mvh.

YK

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:35

Hej Rasmus tak for hjælpen - har sendt en mail til Henrik;)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)