Hej Alle. Jeg prøver igen at lægge dette indlæg ud i denne kategori, da det nok passer bedre her. Jeg søger efter en Web-designer / Programmør der er interesseret i at blive partner i et ny projekt indenfor online community med debat, chat, artikler, brevkasse til interne mails mm. Præcis som man kender det fra andre communities som fx Hotpeople, beautifulpeople, osv. Du skal være i stand til at udvikle/videreudvikle funktionerne på sitet, samt integrere nyt design og visuel identitet. Kontakt mig på sd@luxeus.dk hvis du har fundet det interessant. (Bemærk venligst at ingen dybdegående detaljer opgives om konceptet før underskrivning af en NDA)
|
Steffen Daleng:(Bemærk venligst at ingen dybdegående detaljer opgives om konceptet før underskrivning af en NDA)
Velkommen til IT Branchen (for du må da være ny her...) hvis du får nogen til at underskrive en NDA uden at du betaler ham for det er du rendt ind i en ragende uprofessionel person!
Drop det!
Din ide er IKKE unik! Der er tænkt på det før, og hvis du ikke har fundet noget lignende på nettet (hvilket du jo selv siger du har ... og nævner selv et par stykker) har du ikke ledt ordentligt eller også er det ikke en holdbar ide.
Jeg er træt af at se Danskere der klamrer sig til deres tophemmelige ideer som i sidste ende ofte ender med at være et ripoff af et eller andet kendt koncept, i 9 ud af 10 af tilfældende ender jeg med at fortælle kunden at hans store ide er gammel og viser ham i løbet af 2 min på google, en side der implementerer deres ide.
Så tag og kom ned fra pidestalen og del din ide og få noget positivt feedback, eller, lev med de amatører der respondere på din henvendelse :)