Hej Allesammen!! Jeg har brug for en kasseløsning som kan bruges sammen med en webshop,sådan at når der er en kunde der køber noget fra webshop fjernes den automatisk fra lager,og det samme når der er en kunde som køber noget i butikken. Tænker ellers på at købe en kasseapparat med scanner så varerne kan fjernes automatisk fra lager når det købes,men når der er kunder i webshop kan det nok ikke fjernes fra lager. Eller kan jeg bruge mit webshop som en slags kasseapparat og betale via den uden at bruge en kasseapparat,når der er kunder der betaler med kort,og hvis det er kontant kan jeg bruge mit kort og bare indsætte kontanterne på min konto? Men det bliver måske også for langsomt at betjene en kunde.. Hvem har en lignende kasseløsning, som kan anbefale? |
Hej
Skal løsningen være fuldt automatiseret, skule du ta og kikke på winkas Pro. Her er økonomisystem, og webshop integreret.
Du kan via www.winkaspro.dk hente en demo.
Til systemet fås også stregkodelæser, kasseskuffe, samt bon printer, POS display.
Til SummaSummarum hedder softwaren Alskassen, du kan via www.alsit.dk downloade en demo
Der findes flere forskellige webshop systemer der kan udlæse til SummaSummarum, løsningen der dog ikke fuldt automatiseret.