Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kasseløsning/apparat

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen!!

Jeg har brug for en kasseløsning som kan bruges sammen med en webshop,sådan at når der er en kunde der køber noget fra webshop fjernes den automatisk fra lager,og det samme når der er en kunde som køber noget i butikken.  Tænker ellers på at købe en kasseapparat med scanner så varerne kan fjernes automatisk fra lager når det købes,men når der er kunder i webshop kan det nok ikke fjernes fra lager. Eller kan jeg bruge mit webshop som en slags kasseapparat og betale via den uden at bruge en kasseapparat,når der er kunder der betaler med kort,og hvis det er kontant kan jeg bruge mit kort og bare indsætte kontanterne på min konto? Men det bliver måske også for langsomt at betjene en kunde..

Hvem har en lignende kasseløsning, som kan anbefale?

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 20:12

Hej

Skal løsningen være fuldt automatiseret, skule du ta og kikke på winkas Pro. Her er økonomisystem, og webshop integreret.
Du kan via www.winkaspro.dk  hente en demo.

Til systemet fås også stregkodelæser, kasseskuffe, samt bon printer, POS display.

Til SummaSummarum hedder softwaren Alskassen, du kan via www.alsit.dk downloade en demo
Der findes flere forskellige webshop systemer der kan udlæse til SummaSummarum, løsningen der dog ikke fuldt automatiseret.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Fra  Qash Skrevet kl. 10:07

Hej.

Jeg kan anbefale at se på Qash - Det online kasseapparat. Det er et kasseapaprat der afvikles direkte i din browser. Det har pt. ikke understøttelse for integration med webshops, men det er planen at det bliver udvidet med det.

Det kan anvendes med alm. stregkodelæsere og printere.

Det er lige nu mulighed for at anvende det helt gratis.

Med venlig hilsen

Michael Krog

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 10:30

Hey vi kan levere den ene del af et sådan system.

med vores FlexPOS er der mulighed for at integrerer og sende lager bevægelser over til webshoppen så dan kan odatere lagerbeholdning løbende i løbet af dagen.

samtidig kan FlexPOS integrere med flere økonomisystemer.

et eksempel på et flow(løsning) kunne være

Webshop  -> e-conomic (ordre generering(og derved lagerbevægelser))
FlexPOS kassesystem -> e-conomic (varebevægelser og finans)
FlexPOS -> webshop (Lager bevægelser løbende i løbet af dagen)

Fra flexpos vil dine kunder også kunne afhente og betale i butikken og ordre/debitoren vil automatisk blive udlinet

Den type løsning som du spørger på er der ikke mange der har tænkt enu , men det er nærliggende da mange små webshops vokser der til hvor de ønsker at udvide med butik

den mest precise løsning vil dog nok være en løsning hvor hele løsningen er webbaseret da man der vil kunne trække på samme lager, disse kan dog have andre udfordringer.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)