Jeg har søgt og søgt, men er meget i tvivl om dette, så derfor meget gerne der var en venlig sjæl, der kunne hjælpe mig med dette. Jeg har et I/S, med min partner. Vi startede sidste år og jeg har fået lavet årsregnskab for 2007. Jeg har modtaget den udvidede selvangivelse. Vi kører med underskud og har selv indskudt penge i firmaet. Er derfor selvsagt under 300.000 kr grænsen. Efter hvad jeg har kunne læse mig frem til, skal jeg indsætte vores underskud i rubrik 112. Og ellers overføre de tal fra servicebrevet som SKAT har på mig i forvejen. Udover dette har jeg udfyldt rubrik 300, 301 (som jeg er lidt i tvil om, satte kryds ved ja), 302 (under 300k), 303 har jeg sagt nej. Er dette nok når jeg også vedlægger mit årsregnskab ? Og er der nogle rubrikker jeg har glemt eller udfyldt forkert. Håber meget på hjælp, da jeg ikke har kunne komme igennem til SKAT og de svar jeg har fået på mails, har været lidt tvetydige for mig. Ville meget gerne bare kunne taste det ind i tast selv, så jeg ikke skal gå og tænke på det mere.
|
Hej!
Du skal udfylde rubrik 300-306, såfremt omsætningen er under 300k.
Nej, du skal ikke vedlægge årsrapport.