Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesigner søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil det koste mig at få lavet et unikt design til en osCommerce baseret hjemmeside (excl domæne og webhotel)?

Kan I anbefale nogen gode som ikke er så dyre men som alligevel kan lave et flot kvalitets design - evt. baseret på en eksisterende design skabelon hvis det kan nedsætte prisen.?

Mvh Søren

Fra Randers
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 12:34

Hej Søren,

Prøv evt. at tage fat i Martin fra MBC-Design mb@mbc-design.dk

De er super dygtige, og prisen er også altid god Smile

Fortsat god tirsdag.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 20:44

søren:

Hvad vil det koste mig at få lavet et unikt design til en osCommerce baseret hjemmeside (excl domæne og webhotel)?

Kan I anbefale nogen gode som ikke er så dyre men som alligevel kan lave et flot kvalitets design - evt. baseret på en eksisterende design skabelon hvis det kan nedsætte prisen.?

Har jeg forstået dig korrekt, du vil have noget unikt til ingen penge? Den bliver svær

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:07

Nej, det har du ikke - det lyder som om du ikke har læst/forstået spørgsmålet.

Tak til jer som har svaret og sendt mig e-mails :-) 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:25

Du kan komme langt for 2500,-kr, ved de fleste web-designere, hvis det udelukkende er designet du vil købe.

Lige i øjeblikket bliver der kørt en del kampagner, fra de forskellige hjemmeside udbydere, hvor du kan prøve deres produkt gratis i en måned.

Det er komplette hjemmesider med betalingsmoduler og hele molevitten til omkring 500,- om måneden. Og de tilbyder desuden at lave dit design for de føromtalte penge.

Det foregår dog i skabeloner, og dermed ryger lidt af det unikke, der er dog stadig mange muligheder inde for skabelon rammerne, så hvorfor ikke eksperimentere lidt med det.

Mvh

Marianne

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)