Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Job indenfor f.eks. marketing, salg og kommunikation søges i Århus..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra 8462 Harlev J
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

I 2006 dimitterede jeg som Markedsføringsøkonom på Erhvervsakademi Midtjylland i Herning og har derefter arbejdet 2 år med personale, salg, service og formidling i mindre firmaer. Derfor har jeg nu besluttet mig, at søge job indenfor en større og veletableret virksomhed, da dette ganske naturligt tiltaler mig meget.  

Som person er jeg en glad og frisk ung mand på 27 år. Jeg arbejder systematisk og målrettet både i teams og som selvstændig. Min arbejdsgang er præget af godt humør, struktur, præcision og korrekthed. Med min uddannelse indenfor markedsføring, min alsidige erfaring og en koncentreret, solid og kvalitetsbevist arbejdsform, vil det være utroligt spændende med en stilling i en velrenommeret og gerne international virksomhed.

Før og under min studietid var jeg i flere forskellige stillinger, herunder fuldtidsansat ved Post Danmark, tjener og kok på Restaurant Bones, bartender på diskotek Chaplin samt fuldtidsansat i ncom direct marketing som projektleder/telemarketing assistent. I januar 2006 var jeg i to måneders erhvervspraktik i det dansk/tyrkiske ejendomsmæglerfirma 2Base Estate Consulting. De efterfølgende 6. mdr. arbejdede jeg som selvstændig med salg, administration, markedsføring og formidling af ferieboliger i udlandet. De seneste to år har jeg arbejdet som selvstændig Investeringskonsulent med salg af olie og gas investeringer i USA samt som Salgs- og Personaleansvarlig i en mindre telemarketingvirksomhed.

Af venner og familie bliver jeg beskrevet som logisk tænkende, diplomatisk, beslutsom og meget udadvendt med syn for detaljerne.

Mine stærke sider ligger helt klart indenfor strukturering, planlægning, effektivitet og det at få orden i tingene, sådan at de kan gøres færdige. Det at fokusere på service, kvalitet og udtrykke anerkendelse til kollegaer, der har udført et flot stykke arbejde, ser jeg som en naturlig ting. Jeg arbejder godt under pres i et travlt miljø hvor der er mulighed for udfordringer og udvikling.

Jeg har selvfolgelig et CV som jeg meget gerne vil fremsende hvis ovenstående har vakt interesse!

Håber at høre fra Jer.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 10:05

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Fra 8462 Harlev J
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 10:52

Tak Paw!

Jeg vil undesøge det, men må indrømme at jeg ikke har hørt så meget godt om dem..
Hvor kender du dem fra?

/Martin

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 11:35

Hej Martin,

Det var så lidt.
Jeg kender dem ikke personligt og har aldrig selv arbejdet der.

Jeg surfede bare forbi deres website forleden dag og så de søgte - og idag at du søgte :)

Ellers kan du evt. prøve at kontakte Bjarke Andersen fra TM Partner i Århus. +45 86 20 69 69

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Fra 8462 Harlev J
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 12:45

Okay, skulle lige høre!

Tak for tippet og jeg vil gå videre med det! Helt sikkert..

Hygge

Fra Århus
Tilmeldt 26. May 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:07
Hej Martin..Hvis du ikke har fundet noget, så har vi måske noget for dig. Vi skal bruge en provisionssælger, vi sælger alt i granit og kompositsten. Der er rigtigt gode indtjeningsmuligheder da vores ordrer er typisk over 20.000 kr. du kan i øvrigt gøre arbejdet når det passer dig og ved siden af en anden job. Men kig på vores hjemmesider www.gramaritaliano.dk og www.kompositsten.dk  for at få en fornemmelse om produkterne..Hilsen Jonce
Fra Århus
Tilmeldt 26. May 08
Skrevet kl. 13:07
Hej Martin..Hvis du ikke har fundet noget, så har vi måske noget for dig. Vi skal bruge en provisionssælger, vi sælger alt i granit og kompositsten. Der er rigtigt gode indtjeningsmuligheder da vores ordrer er typisk over 20.000 kr. du kan i øvrigt gøre arbejdet når det passer dig og ved siden af en anden job. Men kig på vores hjemmesider www.gramaritaliano.dk og www.kompositsten.dk  for at få en fornemmelse om produkterne..Hilsen Jonce
Fra Århus
Tilmeldt 26. May 08
Skrevet kl. 13:09

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Apr 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 09:49

Hej Martin, jeg faldt lige over dit indlæg og kunne se, at du "ikke havde hørt gode ting om Aarhus Marketing ApS" - det er jeg ked af at høre, og vil naturligvis gerne høre lidt mere om det i håb om, at der er tale om en misforståelse.

Kan jeg evt. ringe til dig?

Da vi arbejder med kommunikation er jeg klar over muligheden for, at der sker fejl og misforståelser - og som ejer af virksomheden er det meget vigtigt for mig at sørge for, at den slags bliver minimeret, og når det sker (for det gør det) så i hvert fald få talt med rette vedkommende om det og få løst problemet.

Du er meget velkommen til at skrive eller ringe til mig på nedenstående.

Henrik B. Jacobsen
Aarhus  Marketing ApS
Tlf.:87 32 28 00
henrik@aarhusmarketing.dk

Ps.: håber du fandt et job som sælger, som giver dig de udfordringer og muligheder du ledte efter Smile

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)