Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa,

Hvor finder man en god webshop? Det skal være en shop, hvor man enten kan få nogle flotte designs af vælge mellem, eller en designer til at lave designet. Økonomisk, forestiller jeg mig mellem 2000 - 10.000 kr.

Meget gerne nogle links, så jeg kan læse / se mere.

Mange tak.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:08

Hvis du sender en mail med en beskrivelse af dit behov / ønsker til design m.v. til email@redweb.dk skal jeg gerne byde ind på opgaven.

Vi lander helt sikkert tættest på de 10k - så forvent endelig ikke jeg sender et tilbud i den anden ende Smile

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 20:43

Hej thecelt,

Scannet´s webshop er et godt bud .. ligger i dine økonomiske rammer og har både mulighed for skabelondesign eller et unikt design, du kan se en video her hvor et par kunder udtaler sig om shop systemet eller hente et pdf fil med mere information...

Hvis du har spørgsmål eller ønsker hjælpe til design eller opsætning er du velkommen til at kontakte mig.. tlf. 60 226 441 eller mail dp@256c.dk 

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 21:14

Hejsa

Kan anbefale www.web-siden.dk   Det er scannet shops, de sælger. Rigtig god hjælp til hvad du måtte have brug for.

På deres side kan du se links til nogle af deres kunder - mig selv blandt andet Big Smile

De har en gør-det-selv shop, hvor du kan vælge mellem mange skabeloner, og du kan også købe en designpakke med shop til kr. 8.000.-

(min er en gør-det-selv med en smule hjælp fra dem)

Venlig hilsen Lone

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)