Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

......så er FruLund på bar bund igen...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg var så glad for den tidligere hjælp at jeg simpelthen er nødt til at stille endnu et spørgsmål !!! Jeg fumler jo stadig med min hjemmeside og fik kopieringen til at virke - nu er mit spørgsmål så, hvordan pokker får i ander så klare farver på jeres sider ??? Samtlige af mine farver bliver "matte" at se på - fx sort ! Hos mig ser den faktisk lidt kedelig ud og hos jer andre ligesom "skinner" farverne ???? Er det måske fordi i bruger farvekoder, hvor jeg "stadig temmelig meget nybegynder" bare bruger de farver diverse paletter ligger inde med ??? Håber at i kan hjælpe mig - på forhånd tak. Og endnu engang tak for en kanon side her på Amino.

Hilsen FruLund Embarrassed 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det lyder lidt som om du har sat dit designprogram(f.eks. Photoshop) op til CMYK farver istedet for RGB, RGB er til skærm grafik og CMYK er til print/tryk. Prøv evt. at se om ikke du kan vælge en andet farve system når du starter op med et nyt dokument/fil i dit designerprogram.

Måske kan nedenstående site hjælpe dig med at finde den rigtig farve og den farve kode som du skal bruge. 

http://www.colorblender.com/

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)