Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæner som måske sælges.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa ja, jeg har prøvet at ryddet op i mine domæner og fundet nogle af mine impulskøb frem.

Nogle domæner er bedre end andre JA afgjort. jeg vil gerne bytte med noget hvis folk har et eller andet. i fyrer bare løs.

Her er de domæner.

Addlinks.dk (Ideen her var ganske simpelt en linkdatabase hvor folk kunne oprette sine sites) like the other one million

Anmelderen.dk (Her var designet faktisk næsten færdigt, da jeg kom på andre ideer, her skulle der anmeldes, alt fra, Mobiler, Hardware, Software, Spil, Spille konsoller, Webshops og hundrede vis andre ting. men ideen faldt lidt til jorden.)

Css-gaming.dk (Ja muligheden er bred, jeg havde tænkt på en nyhedsside inden for e-sport for spillet Counter-strike source først er på vej ad trappen.)

Eportalen.dk (Mulighederne er store.)

Fantasysport.dk (Utrolig udbredt i USA) søg på google.

Festdrinks.dk (En drink database hvor man skulle kunne finde alverdens drinks)

Feriehusplus.dk (Tænk selv)

Feriesommerhuse.dk (Tænk selv)

Skolehaandbold.dk (Jeps vi havde tænkt os at kontakte de forskellige arrangøre af skolehåndbodl i Danmark så lave en officel side hvor det var muligt at uploade billeder osv, så kunne man jo lave brugerprofil og meget mere)

Worldsportsite.com (Et domæne med meget potientale, har man de fornødne ressourcer kan det blive et fedt site, nu læger der brae et dødt forum).

Pictureshosting.net (Der lægger pt nu et gratis system hvor folk kan uploade nogle billeder)

Jeps der er lidt for hver en smag :).

Men somsagt jeg sælger ikke for at sælge men har i et bud så smid det da eller skal vi DYT/BYT jeg er interesseret i næsten alt :P bortset fra frysere og den slags. :P.

Mvh Thomas

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay det der med fed skrifttype gik vidst ikke helt hmm, Huh?

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)