Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker/IT designer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mindre bureau (10 medarbejdere) søger en grafiker med et skarpt øje for detaljer. Du skal selvfølgelig være super bruger i de mest gængse grafiske programmer - har du en helt speciel passion for photoshop vil vi være lykkelige. Vi er et hårdt arbejdende team hvor alle er afhængige af hinanden, vi skal kunne stole 100% på at alle overholder sine aftaler - med et smil. Dine muligheder vil være mange da vi arbejder for en række af de største internationale mærkevarevirksomheder (FMCG). Kan du samtidig arbejde i flash og html - så vil der ikke være et øje tørt.

Vi vil også gerne i kontakt med en IT-designer der både kan tænke praktisk og ud af boksen.

Fra Ikast
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:18

Jeg kunne måske godt tænke mig at vide hvor henne i landet dette bureau befinder sig? :)

- Gerne et link til et evt. website? :)

Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:23

Hej Majken,

Vi er beliggende i Charlottenlund, Skovshoved. Du kan læse mere om os på www.sorensens.dk

Også en god dag til dig:)

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 21:57

Jeg er meget interesseret i evt. at arbejde som partner til Jer, hvis det har interesse? - Jeg tillader mig at sige at jeg ikke alene er MEGET advanceret Photoshopbruger, men også har et godt øje for både professionelt og kreativt design. Desuden kan jeg også flash basis - Jeg kan også html, men eftersom jeg har viget mit liv til design tager jeg kun imod MEGET godt betalte html-opgaver.

Jeg arbejder pt på mit personlige site, men har cvr og har smidt et par af mine referencer op til download på link: www.ksgrafik.dk/best-off.zip

Jeg håber at høre fra Jer Smile

Mvh

Steffen Nørgaard Andersen 

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)