Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Online Community Projekt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg søger efter folk der har forstand på at sammensætte et online community med debat, chat, artikler, brevkasse til interne mails mm. Præcis som man kender det fra andre communities som fx Hotpeople, beautifulpeople, osv. Der er dog ikke tale om et desideret dating site, men funktionaliteterne i disse sites er det interessante

Domænet er købt og klart.

Der er ikke tale om en genopfindelse af den dybe tallerken, derfor må det godt være standard løsninger der ikke kræver kodning fra bunden, så længe det kan sammensættes til noget fornuftigt. der er en lancering værdig.

Yderligere hvis der er nogle der har en god host løsning til dette formål, så er jeg lutter øre..

Hvis der er en Mediedesigner der er interesseret i at blive partner og stå for alt det grafiske, samt udvikling og videreudvikling af sitets funktionalitet og visuelle identitet, så er der mulighed for dette. 

Kontakt mig på sd@luxeus.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen,

Jeg kan ihvertfald tilbyde professionel php hosting, med høj hastighed, og meget høj stabilitet.

Jeg ved at det her system eksitere som vist skulle være okay. Det kan vist nemt kombineres med chat, så det er du kommet hurtigt fra start - hvis det kan bruges: http://tufat.com/s_free_dating_system.htm (Det kan jeg desværre ikke stå for, men jeg kan anbefale Dansihweb.dk)

Jeg kan tænke mig, til at du vil leve af reklamerne?
Mod reklame, vil jeg måske godt sponsere hostingen til dit projekt. Du er meget velkommen til at kontakte mig på jh@webname.dk så kan vi sikkert hurtigt få en aftale på plads.

Jeg håber du finder en god løsning Big Smile

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)