Vores 2 forkælede labradors nægter kategorisk at ligge på deres nyindkøbte luxusmadrasser. Her er derfor 2 stk. til salg. Den helt store model i farven beige. De har aldrig været benyttet. Normal butikspris er knapkr. 1.000 pr. stk. Vi sælger kr. 500,- plus leveringsomkostning pr. stk. Kan naturligvis også afhentes her i Sorø.
Tak for dit bud, - men jeg vil da tro, at det skulle være muligt at få en samlet pris på kr. 1.000. Du kan jo overveje - og skulle du finde de sidste kroner, så kan jeg arrangere transport til Vejle, hvor du så må afhente dem på en firmaadresse.
Ja, jeg vil jo rigtig gerne have afsat mine hundesenge, så jeg blev noget ked af at høre, at man skulle kunne købe billigere på nettet. Jeg kiggede lige ind forbi Strandgutshop og fandt omtalte Fatboy. Prisen er Euro 99 d.v.s. godt Dkr. 730,00. Min pris på kr. 500,00 pr stk. er altså helt OK - der er ikke tale om en brugt vare, omend kæmpeemballagen naturligvis er skrottet.
Nå, men tak for tippet om Strandgutshop - der er flere gode produkter til konkurrencedygtige priser, så jeg har bogmærket siden :-).
Ja, der er jo ikke noget at stille op Martin - siger vovsen nej, så bli'r det bare sådan. Det var lige til skjult kamera, da vi prøvede at lokke vores to op på madrassen ........ ikke engang en superlækkersprød hundekiks kunne lokke. Hvordan f..... kan det så være, at de synes vores sofa er så tiltrækkende??
Anyway, det forlyder, at Fatboy sælger rigtig godt af disse "luksussenge", så er der nogen af jer Aminoer derude, der har søde og velopdragne hunde, der sætter pris på godt design, lækker markedsføring og ikke stiller sig på bagbenene over innovative og dyre designersenge - så er det nu, I kan forkæle køteren med en ægte Fatboy :-))))). Og så spritnye af slagsen - til halv pris :-)). Det er sgu da et godt tilbud!
Så er der røget eet enkelt designermøbel . Altså kun eet stk. tilbage ...... er der nogen aminoer, der har hunde med hang til den slags?? Prisen på kr. 500,- er helt fair ...... forudsat, at vovsen altså forstår at værdsætte en sådan sag. Mine hunde er for dumme - men ......