Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 stk Fatboy doggylounge sælges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores 2 forkælede labradors nægter kategorisk at ligge på deres nyindkøbte luxusmadrasser. Her er derfor 2 stk. til salg.  Den helt store model i farven beige.  De har aldrig været benyttet.  Normal butikspris er knapkr. 1.000 pr. stk.  Vi sælger kr. 500,- plus leveringsomkostning pr. stk.  Kan naturligvis også afhentes her i Sorø. 

Du kan se billede på http://www.fatboy.dk

Jeg kan kontaktes på mobil 40879034.

:-) Jannie

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 08:53

Hej Janni

Jeg byder 750 kr for dem begge hvis du sender dem til Vejle. 

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Tilmeldt 12. Mar 07
Skrevet kl. 11:22

Tak for dit bud, - men jeg vil da tro, at det skulle være muligt at få en samlet pris på kr. 1.000.  Du kan jo overveje - og skulle du finde de sidste kroner, så kan jeg arrangere transport til Vejle, hvor du så må afhente dem på en firmaadresse.

:-) Jannie

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 11:43

Undskyld at jeg laver et lille sidespring på denne tråd.

Men jeg har selv købt Fatboy hos Strandgutshop i Hamborg via nettet, priserne er væsentlig lavere og ved et opkald på telefonen

( de taler dansk ) fik jeg dem til at betale fragten.

3 dage efter leverede posten en 400 liter pakke til døren.

Tilmeldt 12. Mar 07
Skrevet kl. 11:54

Ja, jeg vil jo rigtig gerne have afsat mine hundesenge, så jeg blev noget ked af at høre, at man skulle kunne købe billigere på nettet.  Jeg kiggede lige ind forbi Strandgutshop og fandt omtalte Fatboy.  Prisen er Euro 99 d.v.s. godt Dkr. 730,00.  Min pris på kr. 500,00 pr stk. er altså helt OK - der er ikke tale om en brugt vare, omend kæmpeemballagen naturligvis er skrottet.

Nå, men tak for tippet om Strandgutshop - der er flere gode produkter til konkurrencedygtige priser, så jeg har bogmærket siden :-).

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:01

Min køter gad heller ikke ligge på sådan en, så vi solgte den også :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 12. Mar 07
Skrevet kl. 16:16

Ja, der er jo ikke noget at stille op Martin - siger vovsen nej, så bli'r det bare sådan.  Det var lige til skjult kamera, da vi prøvede at lokke vores to op på madrassen ........ ikke engang en superlækkersprød hundekiks kunne lokke.  Hvordan f..... kan det så være, at de synes vores sofa er så tiltrækkende??

Anyway, det forlyder, at Fatboy sælger rigtig godt af disse "luksussenge", så er der nogen af jer Aminoer derude, der har søde og velopdragne hunde, der sætter pris på godt design, lækker markedsføring og ikke stiller sig på bagbenene over innovative og dyre designersenge - så er det nu, I kan forkæle køteren med en ægte Fatboy :-))))).  Og så spritnye af slagsen - til halv pris :-)).  Det er sgu da et godt tilbud!

Há en god aften,

Jannie

Tilmeldt 12. Mar 07
Skrevet kl. 17:09

Så er der røget eet enkelt designermøbel Smile.  Altså kun eet stk. tilbage ...... er der nogen aminoer, der har hunde med hang til den slags??  Prisen på kr. 500,- er helt fair ...... forudsat, at vovsen altså forstår at værdsætte en sådan sag.  Mine hunde er for dumme - men ......

Há en god aften:-),

Jannie

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)