|
nu ved jeg ikke om det bare er mig der spørger "dumt", men er der nogen der kan fortælle mig hvad forskellen er på en dyr og en billig domæne når navnet egentligt er det samme? |
Alle domæner koster det samme.
Debat
|
Alle domæner koster det samme. |
|
Den eneste pris forskel på domæner det er endelsen på det, altså om det er .dk .com .eu .co.za eller hvad det nu er. Der er også en forskel i prisen på de forskellige udbydere, som fx. One.com, web10.dk osv. De har forskellige priser. Der er jo også en forskel på priserne på webhoteller, men går ikke ud fra at det er det du mener? Håber du kan bruge det til noget. Mvh. Nikolaj Bomann Mertz |
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Ved en dyr hosting-udbyder, kan du forvente: - Mulighed for telefonisk support Ved en billig host er ulemperne altså: - Kun mailsupport, og sommetider intet svar |
|
Tak til Tommy, det var lige det jeg havde brug for at vide:)
Mvh Samir |
|
Lige én sidste ting.
Hvor deler prisgrænsen (sådan cirka) en "god" og en "dårlig" hosting-udbyder? |
Ja det er svært at sige, nogen vil vel sige et par hundrede. Men det er nu lykkedes mig at finde en webhost (http://www.vizion.dk/) med lave priser og samtidig god stabilitet (har ikke oplevet dem nede i den måned jeg har været hos dem) til forskel fra mit surftown webhotel som har været nede i sammenlagt 70 timer den sidste måned over 5 gange.
|