Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ja fra Banken

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Big Smile Så ruller det, jeg har fået ja fra banken til opstart af min nye firma MH-Automation.

Prøv at kikke forbi på hjemmesiden www.mh-automation.dk jeg er ved at bygge den op og vil gerne have input fra jer - er den forståelig og vil den kunne gøre at kunden vil føle sig sikker på hvad, jeg står for ?. Kommentar er meget velkommen.

Hilsen Claus 

Big Smile

Tilmeldt 22. Sep 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 22:04

Hej Claus

Det ligner meget en side der er lavet ud fra et gratis design på one.com eller lign.

Jeg synes den er uoverskuelig og meget lidt brugervenlig. Jeg ved godt at pengene er små når man starter op, men hvis du skal bruge siden som et ansigt "ud-af-til", og ikke "bare" et visitkort så er mit forslag at du søger efter en prof webdesigner herinde.

Jeg kender ikke helt prisen, men er det udelukkende forside og 3-4 undersider vil jeg tro du kommer langt for 2-3 kg. og det er rigtig godt giver ud, for at virke prof.

Mvh. Kasper

Spar porto (åbner i nyt vindue) hvis du udsender mange fakturaer, rykkere eller salgsbreve

Fra Ålborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:15

Ja jeg ved ikke hvordan den ser ud i IE men håber da ikke at den er magen til som i firefox ;)

Kig selv her

http://peecee.dk/upload/view/111212

Fra Århus
Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:44

Kære Claus

Ja nu er jeg jo på ingen måde bare tilnærmelsesvist din målgruppe (det ser vildt kompliceret ud det du laver og den slags "teknik" har jeg på ingen måde forstand på), men sitet som udstillingsvindue/visitkort/reklame kan jeg da give mit besyv med, og må altså give de andre medhold i at lidt professionel bistand nok er givet godt ud.

Som sagt er jeg ikke målgruppen, så hvilken betydning selve sidens udseende har, er jeg i tvivl om (i nogle barncher virker det som om referencer og eksempler på hvad man kan er det væsentligste), men det vil nok alligevel højne andres syn på din seriøsitet hvis du, som minimum får nogen til at se den igennem tekstmæssigt. En sætning som denne skuer f.eks. mit øje: "Altid seriøs og klar for din projekt" - Er de af søgemaskineoptimeringshensyn at så mange af ordene er delt i 2 hvor det for mig synes oplagt at de er i et?)

Tillykke med bankens ja og god vind med dit projekt

Varme hilsener 

Varme hilsener Sus Warming, ShoppingMamma.dk ***Alt kan lade sig gøre - Det umulige tager bare lidt længere tid***
Tilmeldt 16. Feb 08
Skrevet kl. 01:46

Tak for dit svar

Jeg kan godt se hvad du mener og du har ret, jeg skal have rettet teksten.

Dejligt med noget feedback -  min hjemmeside er ment som et sted hvor man kan se hvad mit firma kan lave og har lavet.

Hilsen

Claus  

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 08:08

Hej Claus.

Jeg prøvede også at lave hjemmeside i One.com's skabeloner. Men det bliver aldrig helt, som man gerne vil have det. Og det er dét der gør at det ser uprofessionelt ud. Derfor har jeg taget skridtet fuldt ud, og fundet en grafiker, der vil lave hele mit grafiske udtryk, for en %-del af omsætningen. Det er en god løsning for dig i begyndelsen, og en god løsning for ham, senere hen. :)

Konklusionen er... Din side skal laves om. Wink

God vind frem over.

"Det kan ikke gå værre end galt..."

Tilmeldt 16. Feb 08
Skrevet kl. 20:37

Har allerede kontaktet grafiker og hun vil tage sig kærlig af min hjemmeside.

Tak for jeres feedback alle sammen.

Hilsen

Claus

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)