Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg få feedback på min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Rødby
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg er ved at ændre min hjemmeside. Er der nogen der har lyst til at give lidt konstruktiv feedback.... også gerne lidt positivt :-)

Endnu er kun forsiden lavet da jeg gerne vil høre jeres meninger.

www.lf-webdesign.dk

Med venlig hilsen Nicolai Thørner www.lf-webdesign.dk
Tilmeldt 25. Apr 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:08
Jeg kan ikke se al tekst mangler lige lidt ude i højre side ! ... Har mac ved ikke om det kan have noget med det at gøre...
Fra Køge
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 18:49

Dejlig simpel, men lidt for blandet grafik. prøv at få en ren linje igennem hele sitet. Syntes at logoet ligner noget fra en logo generator.

Håber det var lidt konstruktiv input

/Bo

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 08:16

Hej,

Jeg vil foreslå at gøre noget mere ud af jeres referenceliste. I har en masse referencer, men referencesiden i sig selv giver ikke nogen ide om hvor bredt i favner. Det er bare en samling eksterne links.

Set et eksempel her: http://in2media.com/danish/flash under "Cases".

Jeg er godt klar over at deres målgruppe er meget anderledes end jeres, men man kan hurtigt få et overblik over hvordan deres stil er, samt hvilke slags opgaver de laver.

-Michael

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 09:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicolai

Først og fremmest er jeres hjemmeside utrolig nem at navigere rundt på Yes Rigtig godt arbejde.

Men i bør efter min mening overveje følgende:

- Skift topbanner - Bør skiftes med et grafisk langt flottere.

- Undersiderne - Gør det mere spændende. Lige nu er de lidt "tamme" med et billede og tekst.

- Blikende pris - Bør fjernes! - Derudover bør linket til jeres pris eksempel åbne i et nyt vindue.

Ellers ser det fint ud.

Held & lykke

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 09:46

Rasmus Poulsen:

- Blikende pris - Bør fjernes! - Derudover bør linket til jeres pris eksempel åbne i et nyt vindue.

Den blinkende pris bør laves om, men den bør ikke åbne i et popup vindue, da man derved begrænser adgangen grundet diverse popup blockere.

Hvis man skal benytte popups foretrækkes det at de er "indlejrede".

Fra Rødovre
Tilmeldt 16. Nov 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:27
Hej Nicolai,
Jeg tænker lidt på et samarbejde. ... I jeres prisliste skriver I ikke noget om grafisk design?

Landet ligger sådan at mange af mine kunder allerede har hjemmeside. Men jeg kunne godt tænke mig at få lidt flere opgaver af den slags. Så hvis du måske er interesseret i at bruge mig som grafiker, hvis kunderne ønsker kvalitet i toppen. Så må du meget gerne kontakte mig :) (Tryk evt. på linket/logoet nedenunder)

Venligst Rikke
Fra Rødby
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:55

Hejsa

Takker for en masse konstruktiv kritik hvor jeg har taget det meste til mig og de første par rettelser er lavet... Banneren bliver skiftet skal bare have designet en til en fornuftig pris allerhelst gratis ha ha

Med venlig hilsen Nicolai Thørner www.lf-webdesign.dk
Fra Køge
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 19:56

Hej Nicolai

Har lige kigget på din hjemmeside igen...pyha det har pyntet :-)

/Bo

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)