Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lager og kontor søges i Kolding og omegn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra 6000 Kolding
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har brug for mere lager og mindre kontor og søger derfor nye lokaler til leje og eventuel køb.

Beliggenhed Kolding og omegn som eks. Vamdrup,Børkop,Vejen,Almind, Bjert mv. - Det må gerne ligge på landet da vi indtil videre ikke har brug for synliggørelse.

Lager fra 300 m2 og opefter, kontor ca. 50 m2. incl. køkkenfac. og toilet.

Det er vigtigt at lageret kan opvarmes -i hvert fald dele af lagerfaciliteterne, ligesom det er vigtigt at der er plant og nemt gulv - som ikke er støvende eller fugtigt. Det er vigtigt for os at lokalerne er tørre (dvs. ikke fugt og koldt)

Har du noget på hånden - eller en god kontakt så er vi meget interesserede.

På forhånd tak.

(Hvis du undrer dig over at vi for ikke så længe siden har udbudt lokale, så er det fordi vi ønskede at udleje noget af vort bestående lejemål som har et stort overskydende kontorområde - vi har nu opsagt dette lejemål og søger således ovenstående, så vi får mere lagerplads)

Venlig hilsen Annette & Jan

Tilmeldt 15. May 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:50

Hej 

Jeg har sendt dig en E-mail vedr. lager i Kolding med nyt Kontor,THE køkken og toiletfaciliteter.

Med venlig hilsen

Mads

Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:14

Hej Anette & Jan

Jeg har lokaler med ca. 300 m2 lagerhal og ca 200 m2 kontor / køkken / toiletbad / lagerrum, min virksomhed har haft betydlig nedgang i produktion derfor har jeg ikke længer råd til ejendommen den ligger på værkstedsvej 8, Kolding.

God tør og varm lagerhal m. alu port ud imod vejen og der er god frihøjde samt en del palle reoler i lokalet plant gulv samt olie fyr til opvarmning af hallen, rengjort ved overtagelse, der er yderlig mulighed for at leje ca 380 m2 lagerhal som ligger i forlængelse af hal 1 ring evt. på 60 76 74 76.

Kontakt via mail på ah@fiberglaz.dk eller ring på ovenstående mobil nr.

Med venlig hilsen

Alex Hansen

Fiberglaz

Fra 6000 Kolding
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 21:44

Hej Alex

Tak for buddet - vi har imidlertid fundet andre lokaler.

Vh

Annette

Venlig hilsen Annette & Jan

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)