Vi har supertravlt med at lave hjemmesider og anden grafisk kommunikation. Derfor er vi meget interesserede i at finde en mediegrafikerelev og håber at nogen herinde kender nogen der omvendt måske leder efter en praktikvirksomhed :o)
Vi har i AdMad rigtig travlt og vil gerne have en mediegrafikerelev - altså en der både kan, vil og er sød. Kender du nogen, eller nogen der kender nogen så vil jeg være super glad om du ville hjælpe os og sende nedenstående link til vores jobopslag videre.
Din hjemmeside er helt sikkert en god start. Enkelt og overskueligt design med en simpel navigation der dog kunne blive mere intuitiv og bedre med mere kontrast. Det skal være mere tydeligt hvad der er knapper og hvor man kan "klikke".
Typografien skal der også mere kontrast på og adskillelse mellem overskrift of brødtekst. Din topbar/header tager rigtig meget fokus, nok også for meget i forhold til budskaberne.
Din side er god/spændende nok til at skabe opmærksomhed og pirre den besøgendes nysgerrighed. Til gengæld synes jeg der mangler informationer, eksempler på hvad du har lavet, lidt mere om hvem du selv er og hvad der interesserer dig ( også fritid ). Sælg dig selv lidt bedre og giv en evt. arbejdsgiver et bedre billede af hvem du er, hvor du er og hvad du kan byde ind med :o)
Jeg skal nemlig til, at lave en ny hjemmeside.. Så er det jo altid dejligt at få nogle råd med på vejen. www.rikkeskovhus.dk vil blive opdateret inde for de næste måneder. I er meget velkomne til, at følge med.