Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp os med at finde en mediegrafikerelev :o)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 14
Fra  AdMad Grafisk Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi har supertravlt med at lave hjemmesider og anden grafisk kommunikation. Derfor er vi meget interesserede i at finde en mediegrafikerelev og håber at nogen herinde kender nogen der omvendt måske leder efter en praktikvirksomhed :o) 

Vi har i AdMad rigtig travlt og vil gerne have en mediegrafikerelev - altså en der både kan, vil og er sød.
Kender du nogen, eller nogen der kender nogen så vil jeg være super glad om du ville hjælpe os og sende nedenstående link til vores jobopslag videre.

http://www.admad.dk/#Mediegrafikerelev_soeges

De bedste hilsner

Timme Tvede / AdMad

Fra København
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:25

Har du prøvet at lægge en annonce på LinkUp www.linkup.nu?  Det ville måske hjælpe jer at finde nogen!

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 27. Jan 08
Fra  AdMad Grafisk Skrevet kl. 10:50

Ja tak - jeg har også oprette vores opslag på linkup.nu :o)

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 16:45

Hej vi står med en elev som har 1 år tilbage af sin uddannelse, men vi kan ikke tilbyde ham mere jf. hans uddannelse.

Derfor søger vi et nyt sted til ham - Han er godt nok fra odense, men han er super dygtig og ekspert inden for web og opsætning.

Lad mig høre fra dig.

Mvh. Thomas - Creo Media ApS & Creo Community ApS

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 23:07
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:04
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:27

Jeg vil da helt sikkert kigge på det.

Jeg læser selv til mediegrafiker, i Kolding, og har lige været på første hovedforløb.

Tjek min hjemmeside ud, og skriv hvad i synes. www.rikkeskovhus.dk

Mvh Rikke :)

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 27. Jan 08
Fra  AdMad Grafisk Skrevet kl. 12:41

Hej Rikke

Din hjemmeside er helt sikkert en god start. Enkelt og overskueligt design med en simpel navigation der dog kunne blive mere intuitiv og bedre med mere kontrast. Det skal være mere tydeligt hvad der er knapper og hvor man kan "klikke". 

Typografien skal der også mere kontrast på og adskillelse mellem overskrift of brødtekst. Din topbar/header tager rigtig meget fokus, nok også for meget i forhold til budskaberne.

Din side er god/spændende nok til at skabe opmærksomhed og pirre den besøgendes nysgerrighed. Til gengæld synes jeg der mangler informationer, eksempler på hvad du har lavet, lidt mere om hvem du selv er og hvad der interesserer dig ( også fritid ). Sælg dig selv lidt bedre og giv en evt. arbejdsgiver et bedre billede af hvem du er, hvor du er og hvad du kan byde ind med :o)

De bedste hilsner - Timme Tvede / AdMad 

Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:25

Tusinde tak. 

Jeg skal nemlig til, at lave en ny hjemmeside.. Så er det jo altid dejligt at få nogle råd med på vejen. www.rikkeskovhus.dk vil blive opdateret inde for de næste måneder. I er meget velkomne til, at følge med.

Mvh. Rikke Skovhus

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)