Hej kreative Amino hjerner! Jeg har en spændende udfordring liggende, jeg arbejder på at finde ideer der kan øge salget af rejser i de perioder hvor der ikke sælges så mange rejser. Det kan være alt fra pr-stunts til frække virals! De fleste køber deres rejse i tidsrummet december-marts, efter det er der ikke et konstant godt salg af rejser, selvom mange stadig ikke har besluttet sig. Jeg har selv tænkt på auktioner, give gavekort til næste års ferie og happenings i storcentre hvor der er mange mennesker. Jeg ved godt det er "dovent" at bede om hjælp her, men mange hoveder tænker jo tit bedre end et ikke? Rejserne er rettet mod familier og par, og der er ingen øvre grænse for hvad der må bruges i markedsføring, gider bare ikke den lette med tv-reklamer og annoncer, det er for nemt. Gerne sjove/skæve tiltag! Håber i kan/gider at hjælpe! Kasper
|
Hej Kasper
Du nævner selv auktioner. Jeg har siden www.kafiauktion.dk hvor jeg bland andet sælger nogle overnatninger. Salget er gået over alt forventning og det kunne måske være en mulighed for dig.
Du kan selv starte auktioner op på siden, gratis, eller jeg kan gøre det for dig mod provision.