Jeg arbejder pt på at designe noget tøj, men hele processen bliver utroligt besværligt gjort af, at jeg ikke selv kan fremvise stofprøver osv til producenterne. Derfor søger jeg et sted, hvor man kan producere mønstre osv. efter kundens behov. Et virkelig stort stoflager ville selvfølgelig heller ikke være af vejen, men jeg tror mine krav er så specifikke at jeg skal have stoffet ''skrædersyet''. Håber der er nogen som kan hjælpe.? |
Hvilken slags stof søger du? Der findes ufattelig mange producenter af stof, så der er en rimelig sandsynlighed for at du kan finde det du skal bruge. Prøv fx http://www.business.com/directory/retail_and_consumer_services/home_and_garden/fabrics/distributors_and_wholesalers/ eller google fx 'fabric producers' eller 'fabric distributors'. Du skal være opmærksom på, at en lille ordre for de fleste producenter er 1000 - 3000 m, så med mindre du virkelig skal masseproducere, er det lettest at finde en producent/grossist, der kan forsyne dig med det, du skal bruge.