Hvordan gøres <emne> praktisk? Er der nogen særlige ting jeg skal være opmærksom på? Skal jeg skrive en faktura til mit firma? Hvilken oplysninger skal indgå på fakturaen? Skal beløbet som jeg ønsker udbetalt blot stå påført (dvs. uden beregning af AM-bidrag osv.), og så indberetter jeg det fulde beløb til årsopgørelse, og der bliver dernæst regnet skat og am af det beløb som jeg ændre i min personlige indkomst med?
Skal beløbet som jeg ønsker udbetalt blot stå påført (dvs. uden beregning af AM-bidrag osv.), og så indberetter jeg det fulde beløb til årsopgørelse, og der bliver dernæst regnet skat og am af det beløb som jeg ændre i min personlige indkomst med
Du skal ikke udskrive faktura til dit eget firma. Det du ønsker udbetalt lader du dig bare udbetale og fører det som en hævning i virksomheden. Du bliver beskattet af det fulde overskud fra virksomheden uanset hvad du har hævet der.
Hvordan gøres <emne> praktisk? Er der nogen særlige ting jeg skal være opmærksom på? Skal jeg skrive en faktura til mit firma? Hvilken oplysninger skal indgå på fakturaen? Skal beløbet som jeg ønsker udbetalt blot stå påført (dvs. uden beregning af AM-bidrag osv.), og så indberetter jeg det fulde beløb til årsopgørelse, og der bliver dernæst regnet skat og am af det beløb som jeg ændre i min personlige indkomst med?
Tak på forhånd
/
Du svarer rent faktisk ja til at han skal påføre det fulde beløb på fakturaen. Ikke at jeg er ordkløver men det her handler om at det skrevne ord meget nemt kan misforstås. Ikke at det havde været verdens undergang hvis han havde skrevet en faktura, blot spild af tid