Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Chikane

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Såfremt du overholder alle regler om at oplyse dine brugere om hvad de forpligter sig til ved afgivelse af bud, syntes jeg du bør overveje at konsultere din advokat. Som sagt så virker et brev/henvendelse fra en advokat mere skræmmende end et brev fra menigmand.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:35

Kan det ikke kategoriseres som hærværk?
I så fald kan man anmelde ham til politiet...

Dbh Martin

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 09:13

Lav en funktion, at alle som opretter sig med netop disse kontaktoplysninger modtager en information om, at "der er desværre fejl på den forespurgte side". Så tror han, at der er noget galt med din side, mens han faktisk er den eneste bruger, som oplever dette.

Du ka også gøre sådan, at der ikke vises nogen auktioner for alle brugere, med netop de angivne informationer.

Hilsen Martin

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 09:30

Hvad med at gøre ligesom på QXL?

Når folk opretter sig, får de ikke log-in med det samme, dette sendes pr. snail-mail til kunden i et brev. Jeg ved det koster dig 5,50 hver gang, men er det ikke det værd?

På den måde kunne du jo sende ham et andet slags brev, end log-in koden Wink

Tilmeldt 21. Apr 05
Skrevet kl. 11:29

Garfield:

Hvad med at gøre ligesom på QXL?

Når folk opretter sig, får de ikke log-in med det samme, dette sendes pr. snail-mail til kunden i et brev. Jeg ved det koster dig 5,50 hver gang, men er det ikke det værd?

På den måde kunne du jo sende ham et andet slags brev, end log-in koden Wink

Det løser ikke problemet sådan som jeg læser det. Det gør bare at der går 2 dage mellem hvert "angreb" fra ham.

Og hvis det er den eneste bruger der laver ballade så er det nok overkill at sende brev til alle nye brugere :)

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 11:35

Hej Kafi.

Sikke en træls situation! Jeg kunne godt tænke mig at vide, om du har talt med ham i telefonen? Eller kører korrespondancen udelukkende over e-mail?

Hvis ikke han kan tales til fornuft, så mener jeg, du bør melde ham til politiet.

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 23:50

Hej og tak for alle jeres indlæg.

Jeg kontakter det lokale politi mandag og hører hvad de siger til sagen. Desværre har jeg ikke kunne fange ham på telefonen men har så heldigvis hans mails som bevismateriale.

Go´weekend til alle jer på Amino.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 13:09

Held og lykke. Politiet skal nok få ham stoppet.

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 13:30

Han har nu betalt alle auktioner han har købt af mig og kontaktet de andre sælgere han har købt ved:-)

Tror det hjælp at han fandt ud af at han faktisk hæftede for de varer han havde købt, når han nu ikke havde gjort brug af sin 14 dages fortrydelsesret.

Håber ikke jeg får mere bøvl med sådanne fjolser for det er godtnok opslidende.

Tilmeldt 21. Apr 05
Skrevet kl. 14:30

Sådan! :)

Din fordel er at du nu ved hvordan du skal gøre næste gang, så du ikke behøver bruge så meget tid på det igen.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)